ПРОГРАМА ОБУЧЕНИЯ „МЕНИДЖЪРСКИ УМЕНИЯ ЗА ПЪРВО НИВО МЕНИДЖЪРИ, ТИМ ЛИДЕРИ И СУПЕРВАЙЗОРИ“
ПРЕХОДЪТ ОТ СЛУЖИТЕЛ КЪМ МЕНИДЖЪР. УМЕНИЯ ЗА СУПЕРВИЗИРАНЕ

За мениджъри с малък опит, супервайзъри и наскоро издигнати лидери на екипи, чиито нови отговорности включват ръководене и мотивиране на хора – често доскорошни равностоящи.

За целта са им нужни както лидерски умения за работа с хора, така и познания за организационно управление.

За служители с по-дълъг опит, но отскоро ръководители на екип или с нови, разширени отговорности.

КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ. УПРАВЛЕНИЕ НА СРЕЩИ

Всеки от нас е срещал онзи тип хора, които са динамични, харизматични и просто знаят как да подходят към другите, така че да бъдат запомнени. Това обучение ще помогне на участниците в него да се превърнат именно в такива незабравими хора, чрез умения за комуникиране, техники за разговор, съвети за това, как да направим впечатление и как да провеждаме разговори.

Ще се запознаете с основните техники за планиране и водене на срещи, които ще ви направят сигурни, че срещата ще ангажира реално участниците и те ще останат с положително усещане за случилото се по време на нея.

УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЕМЕТО И СЪЗДАВАНЕ НА ПРИОРИТЕТИ

Правилното управление на времето е в основата на успеха в почти всяко начинание.

Това обучение ще ви даде практически съвети за организиране на вашето ежедневие и приоритизиране на задачите.

Това обучение ще ви помогне да организирате времето за подобряване ефективността на работата, дан научите техники за упражняване на по-голям контрол с времето, да намерите време за наистина важното в професионален и личен план.


МОТИВАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ЕФЕКТИВНИ ЕКИПИ. ЛИДЕРСТВО

Тази програма е насочена към мениджъри и лидери – настоящи и бъдещи, които желаят да създадат и ръководят ефективни и мотивирани екипи от хора, които харесват това, което правят и как го правят.

Това обучение предоставя практически поглед върху работата и управлението на екип през погледа на лидера.

Особено внимание е отделено на мотивацията – както собствената, така и на членовете на екипа. И естествено отговор на вечния въпрос: как да мотивираме хората с нематериални стимули?

ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ. УПРАВЛЕНИЕ НА КОНФЛИКТИ

„Аз съм много емоционален/а – не мога да се контролирам“, чували сте го често, а може би и казвали. Човек с висока емоционална интелигентност може да управлява успешно собствените си импулси, комуникира успешно с другите около себе си, приема промените, решава проблеми и използва позитивизъм и хумор, за да тушира напрегнати ситуации и конфликти.

А когато двама или повече души попаднат на едно място, възможността от възникване на конфликт назрява. Ще съумеете да прилагате различни инструменти за решаване на конфликти като участник или медиатор. Ще получите съвети за предотвратяване на конфликти.

МЕНИДЖЪРСКИ УМЕНИЯ ЗА ДЕЛЕГИРАНЕ И ОБРАТНА ВРЪЗКА

Предлага се съвременен прочит на функциите на мениджмънта, както и на методите, с които се изграждат хора в рамките на система за кариерно развитие.

Предоставят се практически съвети как ефективно да се управлява с помощта на ефективно делегиране и обратна връзка.

Разглеждат се понятията за разбиране на делегирането и даване и получаване на обратна връзка – Защо да делегираме? – какво е и какво не е делегиране; Ролята на ръководителя и важността на делегирането; Бариери – пречки и притеснения при делегирането; Ползите от делегирането; Правила за делегиране на задачи Даване и получаване на обратна връзка


 

presentation_skills_main
 Програма „МЕНИДЖЪРСКИ УМЕНИЯ ЗА ПЪРВО НИВО МЕНИДЖЪРИ, ТИМ ЛИДЕРИ И СУПЕРВАЙЗОРИ“ – БАЗОВИ УМЕНИЯ
Обученията се водят от екип на АРТЪР АДАМС БЪЛГАРИЯ , включващ специалисти с експертен практически опит в съответната област.