- ПРИНЦИПИ НА УСПЕШНИТЕ ПРОДАЖБИ. СТЪПКИ НА ПРОДАЖБАТА
Това обучение ще ви помогне да:
– Получите основни знания и практически умения за осъществяването на успешни контакти с клиентите;
– Развиете практически умения за продажба и водене на продажбени преговори;
– Изградите базови умения за наблюдение, оценка и изводи относно клиентите. - УСПЕШНИ ПРОДАЖБИ 2 (Advanced)
Този тренинг ще ви помогне да::
– Усъвършенствате уменията си да разбирате клиента и неговите потребности.
– Получавате нови знания и умения за изграждане на търговски екипи със собствено лице.
– Обогатите знанията и опит си и да съумеете да ги направите още по-успешни. - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОДАЖБИТЕ
Това обучение ще ви помогне да:
– Получите основни знания и практически умения за процеса на управление на продажбите;
– Ефективно и успешно да управлявате търговски територии;
– Изграждате и управлявате успешни търговски екипи;
– Придобиете умения за ефективно организиране на търговската дейност;
– Усвоите творчески подходи за подготовка, организиране и следене на промоции;
– Придобиете умения за изграждане на дългосрочни контакти с ключови клиенти;
– Умения за изготвяне на пазарни анализи и установяване на контакти с потребители. - ТЪРГОВСКА ПРЕЗЕНТАЦИЯ. МЕТОДИ ЗА ВЪЗДЕЙСТВИЕ НАД КЛИЕНТА
Правилното управление на времето е в основата на успеха в почти всяко начинание. Това обучение ще ви даде практически съвети за организиране на вашето ежедневие и приоритизиране на задачите.
Това обучение ще ви помогне да:
– подготвяте убедителни професионални търговски презентации.
– използвате професионален инструментариум за да наложите тезата си
– разберете въздействието на вашият глас и език на тялото върху аудиторията.
– се справяте с последващи въпроси и да ги обсъждате убедително
– да продадете идеите си и да бъдете убедителни. - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОДАЖБИТЕ КЪМ КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ, ВЕРИГИ И ДИСТРИБУТОРИ
Това обучение ще ви помогне да:
– получите основни знания и практически умения за процеса на управление на продажбите към ключови клиенти, вериги и дистрибутори;
– придобиете умения за изграждане на дългосрочни контакти с ключови клиенти;
– ефективно и успешно да управлявате търговски територии;
– придобиете умения за ефективно организиране на дистрибуционна дейност;
– усвоите творчески подходи за подготовка, организиране и следене на промоции;
– умения за изготвяне на мърчандайзингови програми, стандарти, планограми
– умения за водене на преговори с български и особености при чуждестранни предствители на контрагенти - ПРОДАЖБИ ПО ТЕЛЕФОНА
Това обучение ще ви помогне да:
– Получите основни знания и практически умения за осъществяването на успешни контакти с клиентите;
– Развиете практически умения за продажба и водене на продажбени преговори;
– Изградите базови умения за наблюдение, оценка и изводи относно клиентите. - CRM-УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ
Това обучение ще ви помогне да:
– Увеличите пазарния си дял
– Съкратите разходите
– Активно да привлечете нови „качествени“ клиенти
– Да задържите клиентите, от които печелите най-много
– Да печелите повече от досегашните клиенти