CRM е най-новата успешна вълна в маркетинга. Учудващо е как професионални действия и похвати могат да увеличат значително печалбата, при това без скъпи инвестиции.
CRM означава УВЕЛИЧАВАНЕ НА ПЕЧАЛБАТА чрез:
– Задържане на клиентите и повишаване на тяхната лоялност;
– Кръстосани и допълнителни продажби;
– Намаляване разходите за обслужване.
Програмата е адаптирана за банкови и застрахователни мениджъри, управители на фирми, търговски и маркетинг мениджъри, предприемачи и собственици, професионалисти в областта на маркетинга и продажбите
NB: Програмата дава възможност за разработване на конкретна CRM програма за Вашата фирма и въвеждането й на практика.
Това обучение ще ви помогне да:
– Увеличите пазарния си дял
– Съкратите разходите
– Активно да привлечете нови „качествени“ клиенти
– Да задържите клиентите, от които печелите най-много
– Да печелите повече от досегашните клиенти
Основни теми на програмата: