- ЕФЕКТИВНИ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ
Това обучение ще ви помогне да:
– Получите основни знания за ефективните маркетингови комуникации;
– Ще можете да дефинирате разликата между бранд маркетинга и търговския маркетинг
– Усвоите творчески подходи за подготовка, организиране и следене на промоции. - CRM-УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ
Този тренинг ще ви помогне да::
– Увеличите пазарния си дял
– Съкратите разходите
– Активно да привлечете нови „качествени“ клиенти
– Да задържите клиентите, от които печелите най-много
– Да печелите повече от досегашните клиенти - ПОТРЕБИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ
Това обучение ще ви помогне да:
– Повишите конкурентоспособността на вашата организация;
– Получите основни знания относно поведението на потребителите;
– Изградите умения за успешно общуване с досегашни и потенциални клиенти;
– Изградите основни умения за наблюдение, оценка и изводи относно поведението на клиентите;
– Регистрирате промени в поведението на клиентите и потребителските групи изобщо, възможност за бързи реакции на тези промени;
– Бъдете подготвени относно бъдещо прилагане на цялостна програма за наблюдение на потребителите. - ПАЗАРНИ ПРОУЧВАНИЯ
Това обучение ще ви помогне да:
– Разработите маркетингова стратегия (или комплекс от маркетингови стратегии)
като се вземат под внимание всички аспекти на организацията, които взаимодействат с пазара
– Получите основни знания относно изграждането на стратегически пазарен план – план за всички аспекти на стратегията на организацията на пазара
– Направите стратегически анализи на маркетинговата и фирмената среда
– Повишите ефективността на вашата организация чрез стратегическо пазарно планиране