• ЕФЕКТИВНИ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ

    Това обучение ще ви помогне да:

    – Получите основни знания за ефективните маркетингови комуникации;
    – Ще можете да дефинирате разликата между бранд маркетинга и търговския маркетинг
    – Усвоите творчески подходи за подготовка, организиране и следене на промоции.

    Прочети още…

  • CRM-УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ

    Този тренинг ще ви помогне да::

    – Увеличите пазарния си дял
    – Съкратите разходите
    – Активно да привлечете нови „качествени“ клиенти
    – Да задържите клиентите, от които печелите най-много
    – Да печелите повече от досегашните клиенти

    Прочети още…

  • ПОТРЕБИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ

    Това обучение ще ви помогне да:

    – Повишите конкурентоспособността на вашата организация;
    – Получите основни знания относно поведението на потребителите;
    – Изградите умения за успешно общуване с досегашни и потенциални клиенти;
    – Изградите основни умения за наблюдение, оценка и изводи относно поведението на клиентите;
    – Регистрирате промени в поведението на клиентите и потребителските групи изобщо, възможност за бързи реакции на тези промени;
    – Бъдете подготвени относно бъдещо прилагане на цялостна програма за наблюдение на потребителите.

    Прочети още…

  • ПАЗАРНИ ПРОУЧВАНИЯ

    Това обучение ще ви помогне да:

    – Разработите маркетингова стратегия (или комплекс от маркетингови стратегии)
    като се вземат под внимание всички аспекти на организацията, които взаимодействат с пазара
    – Получите основни знания относно изграждането на стратегически пазарен план – план за всички аспекти на стратегията на организацията на пазара
    – Направите стратегически анализи на маркетинговата и фирмената среда
    – Повишите ефективността на вашата организация чрез стратегическо пазарно планиране

    Прочети още…