• АСЕРТИВНОСТ И ОТСТОЯВАНЕ НА ПОЗИЦИИ. СПРАВЯНЕ С МАНИПУЛАЦИИ

    Това обучение ще ви помогне да:

    – усвоите съвременни методи за ефективно управление на хората във вашата организация;
    – изградите себе си като лидер и да помогнете на другите да разкрият лидерските си качества;
    – увеличите конкурентното си предимство пред останалите мениджъри

    Прочети още…

  • УМЕНИЯ ЗА ВОДЕНЕ НА БИЗНЕС ПРЕГОВОРИ

    Това обучение ще ви помогне да:

    – се запознаете с процеса на подготовка на преговорите;
    – придобиете задълбочени познания относно техниките на водене на преговори;
    – се почувствате по-сигурни в планирането и провеждането на преговори;
    – преодолявате външните опити да бъдат манипулирани;
    – да разбирате скрития смисъл на думите;
    – да разбирате кога ви лъжат;
    – прилагате успешно на практика придобитите умения и знания;
    – задавате въпроси, които ще бъдат чути;
    – постигате успех с умението си да слушате;
    – представяте себе си в благоприятна светлина.

    Прочети още…

  • КОМУНИКАЦИОННИ ПРИНЦИПИ В СИЛНО КОНКУРЕНТНА БИЗНЕС СРЕДА

    Това обучение ще ви помогне да:

    – се запознаете с процеса на подготовка на преговорите;
    – придобиете задълбочени познания относно техниките на водене на преговори;
    – се почувствате по-сигурни в планирането и провеждането на преговори;
    – преодолявате външните опити да бъдат манипулирани;
    – да разбирате скрития смисъл на думите;
    – да разбирате кога ви лъжат;
    – прилагате успешно на практика придобитите умения и знания;
    – задавате въпроси, които ще бъдат чути;
    – постигате успех с умението си да слушате;
    – представяте себе си в благоприятна светлина.

    Прочети още…

  • УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С ДОСТАВЧИЦИ

    – Повишаване на ефективността на покупките в организацията;
    – Подобряване на работата по избор на доставчици;
    – Подобряване на работата по задържане на добрите доставчици;
    – Подобряване на работата по оценяване на доставчиците;
    – Запознаване с добри практики по управление на взаимоотношенията с доставчиците.

    Прочети още…

  • ОБУЧЕНИЕ ЗА ОБУЧАВАЩИ

    – подготвяте и изнасяте обучения, които ще бъдат убедителни и запомнени
    – научите техники за справяне с всякаква аудитория и ситуация
    – разберете въздействието на вашия глас и език на тялото върху аудиторията.
    – разработвате упражнения, ролеви игри, казуси
    – се справяте с последващи въпроси и да ги обсъждате убедително
    – да продадете идеите си и да бъдете убедителни.

    Прочети още…