- АСЕРТИВНОСТ И ОТСТОЯВАНЕ НА ПОЗИЦИИ. СПРАВЯНЕ С МАНИПУЛАЦИИ
Това обучение ще ви помогне да:
– усвоите съвременни методи за ефективно управление на хората във вашата организация;
– изградите себе си като лидер и да помогнете на другите да разкрият лидерските си качества;
– увеличите конкурентното си предимство пред останалите мениджъри - УМЕНИЯ ЗА ВОДЕНЕ НА БИЗНЕС ПРЕГОВОРИ
Това обучение ще ви помогне да:
– се запознаете с процеса на подготовка на преговорите;
– придобиете задълбочени познания относно техниките на водене на преговори;
– се почувствате по-сигурни в планирането и провеждането на преговори;
– преодолявате външните опити да бъдат манипулирани;
– да разбирате скрития смисъл на думите;
– да разбирате кога ви лъжат;
– прилагате успешно на практика придобитите умения и знания;
– задавате въпроси, които ще бъдат чути;
– постигате успех с умението си да слушате;
– представяте себе си в благоприятна светлина. - КОМУНИКАЦИОННИ ПРИНЦИПИ В СИЛНО КОНКУРЕНТНА БИЗНЕС СРЕДА
Това обучение ще ви помогне да:
– се запознаете с процеса на подготовка на преговорите;
– придобиете задълбочени познания относно техниките на водене на преговори;
– се почувствате по-сигурни в планирането и провеждането на преговори;
– преодолявате външните опити да бъдат манипулирани;
– да разбирате скрития смисъл на думите;
– да разбирате кога ви лъжат;
– прилагате успешно на практика придобитите умения и знания;
– задавате въпроси, които ще бъдат чути;
– постигате успех с умението си да слушате;
– представяте себе си в благоприятна светлина. - УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С ДОСТАВЧИЦИ
– Повишаване на ефективността на покупките в организацията;
– Подобряване на работата по избор на доставчици;
– Подобряване на работата по задържане на добрите доставчици;
– Подобряване на работата по оценяване на доставчиците;
– Запознаване с добри практики по управление на взаимоотношенията с доставчиците. - ОБУЧЕНИЕ ЗА ОБУЧАВАЩИ
– подготвяте и изнасяте обучения, които ще бъдат убедителни и запомнени
– научите техники за справяне с всякаква аудитория и ситуация
– разберете въздействието на вашия глас и език на тялото върху аудиторията.
– разработвате упражнения, ролеви игри, казуси
– се справяте с последващи въпроси и да ги обсъждате убедително
– да продадете идеите си и да бъдете убедителни.