За всички, които желаят да овладеят принципите на комуникация, както в индивидуален, така и във вътрешно-организационен план и чийто задължения изискват ефективно използване на умения за водене на преговори както вън така и вътре в организацията: генерални мениджъри, търговски мениджъри, комуникационни специалисти, мениджъри и експерти човешки ресурси и други
Програмата запознава с основните стилове на комуникация, как да ги разпознаваме и как да се адаптираме към тях с цел да установим максимално ефективен контакт. Предоставят се техники за блокиране на опитите за манипулация и опасността да бъдем използвани.
Придобитите умения могат да се използват както в професионален, така и в личен план

 

Това обучение ще ви помогне да:
– се запознаят с процеса на комуникация вътре в организацията;
– придобият задълбочени познания, относно техниките на водене на преговори с вътрешни клиенти/колеги;
– се почувстват по-сигурни в планирането и провеждането на преговори;
– преодоляват външните опити да бъдат манипулирани;
– да разбират скрития смисъл на думите;
– да разбират кога ги лъжат;
– прилагат успешно на практика придобитите умения и знания;
– задават въпроси, които ще бъдат чути;
– постигат успех с умението си да слушат;
– представят себе си в благоприятна светлина.

 

Основни теми на програмата:


Communication Skills Competitive Environment Arthur Adams Комуникационни умения в конкурентна бизнес среда Артър Адамс

Communication Skills Competitive Environment Arthur Adams Комуникационни умения в конкурентна бизнес среда Артър Адамс

  • Комуникационен процес

    Информационна теория
    Теорията за океана на комуникацията и айсберга
    Кодиране и декодиране на информацията
    “Какво виждате на картинката” – упражнение по филтриране
    Ефективност на комуникацията – установяване и измерване

  • Невербална комуникация и сигнали

    Канали на комуникацията
    Поведенчески сигнали
    Ръкостискане – стилове и как да ги тълкуваме
    Жестове за бариери
    Знаци за интерес
    Знаци за лъжа

  • Стилове на комуникация

    Типове насочен към задачите
    Типове насочени към хората
    Разпознаване на типовете и подход към всеки от тях

  • Типове «трудни» характери

    Агресивен тип и справяне с него
    Ригиден тип и справяне с него
    Подозрителен и справяне с него
    Свръхемоционален и справяне с него

  • Типове манипулации и съответните типове характери

    Агресивен тип и справяне с него
    Ригиден тип и справяне с него
    Подозрителен и справяне с него
    Свръхемоционален и справяне с него

  • Манипулацията

    Форми на манипулацията
    Разпознаване
    Тактики за посрещане на манипулацията
    Практически подходи за справяне с манипулацията
    Преодоляване на ефекта от манипулациите

  • Инструментариум на комуникацията

    Наративност и интерактивност
    Подготовка за ефективна комуникация
    Стратегия за водене на комуникация
    Разпознаване на манипулацията
    Практически подходи за справяне с манипулацията
    Преодоляване на ефекта от манипулациите