За всички, които желаят да овладеят принципите на комуникация, както в индивидуален, така и във вътрешно-организационен план и чийто задължения изискват ефективно използване на умения за водене на преговори както вън така и вътре в организацията: генерални мениджъри, търговски мениджъри, комуникационни специалисти, мениджъри и експерти човешки ресурси и други
Програмата запознава с основните стилове на комуникация, как да ги разпознаваме и как да се адаптираме към тях с цел да установим максимално ефективен контакт. Предоставят се техники за блокиране на опитите за манипулация и опасността да бъдем използвани.
Придобитите умения могат да се използват както в професионален, така и в личен план
Това обучение ще ви помогне да:
– се запознаят с процеса на комуникация вътре в организацията;
– придобият задълбочени познания, относно техниките на водене на преговори с вътрешни клиенти/колеги;
– се почувстват по-сигурни в планирането и провеждането на преговори;
– преодоляват външните опити да бъдат манипулирани;
– да разбират скрития смисъл на думите;
– да разбират кога ги лъжат;
– прилагат успешно на практика придобитите умения и знания;
– задават въпроси, които ще бъдат чути;
– постигат успех с умението си да слушат;
– представят себе си в благоприятна светлина.

Communication Skills Competitive Environment Arthur Adams Комуникационни умения в конкурентна бизнес среда Артър Адамс