Банка ДСК „Принципи на менторството и коучинга“
Ксела България „Телефонни продажби“
УниКредит Лизинг „Бизнес преговори, тактики и противотактики“
Е.ОН България – Програма обучения: „Управление на проекти за напреднали“
Алкател Лусънт – Обучение „Проектен мениджмънт“
Амета – Програма обучения „Мениджмънт трейнинг“
Аквамат – Обучение „Комуникация и умения за работа с клиенти“
АСБИС – Обучение „Консултативни B2B продажби на услуги и решения“
Борика-Банксервиз АД– Програма обучения „Управление на клиенти. Преговори и работа с клиенти“
БТАПОИИ – Обучения „Психология на обслужване на клиенти“ и „Мениджърски умения за работа с персонал“
ЧЕЗ България – Програма обучения „Работа с клиенти“ – Оперативна Програма „Управление на човешките ресурси“
Данон Сердика АД – „People Management“
Сокомак – Програма обучения: „Мениджърски умения. Целеполагане, делегиране, обратна връзка“
Промет Сейф ООД – „Комуникационни умения“
Селекта Интернационал – Обучения: „Умения за усешни продажби на луксозна козметика“, „Умения за продажби – надграждащо обучение“
Топаз Мел – „Умения за байери“
Винербергер – Обучения: „Продажбени умения“ и „Умения за въздействаща презентация“
Unilever Bulgaria –„Търговски Умения и Продажбени Преговори към Дистрибутори и Ключови Клиенти”
PierreFabre – Тема: Мърчандайзинг в аптеки