Програмата е разработена за управители на фирми, маркетинг мениджъри, търговски директори, маркетинг специалисти и всички, които се интересуват от проучване на пазара и потребителското поведение.
Това обучение ще ви помогне да:
– Разработите маркетингова стратегия (или комплекс от маркетингови стратегии)
като се вземат под внимание всички аспекти на организацията, които взаимодействат с пазара
– Получите основни знания относно изграждането на стратегически пазарен план – план за всички аспекти на стратегията на организацията на пазара
– Направите стратегически анализи на маркетинговата и фирмената среда
– Повишите ефективността на вашата организация чрез стратегическо пазарно планиране
- Същност и цели на пазарните проучвания Видове пазарни проучвания
- Принципи на проучването на пазара
- Анализ, диагностика и прогнозиране на пазара
- Конкурентни проучвания
- Проучване на потребителите
- Изготвяне на програма за проучване
- Информационно осигуряване на пазарните проучвания
- Заключителни етапи на проучването