Обучението е разработено за управители на фирми, мениджъри, търговци, офис служители и всички, за които времето е ценен ресурс, а претовареността им пречи да живеят и работят пълноценно, да постигат целите си и да им оставя време за самите тях.

Презентация под формата на беседа с бизнес примери, включително от личната практика на водещия

Практическа част със задачи, казуси и дискусии в групи

Ролеви игри по конкретни ситуации и анализ на приложимостта на възможните решения

Въпроси и отговори. Обратна връзка и конкретни съвети към участниците

 

Правилното управление на времето е в основата на успеха в почти всяко начинание. Това обучение ще ви даде практически съвети за организиране на вашето ежедневие и приоритизиране на задачите.Това обучение ще ви помогне да:
– Организирате времето за подобряване ефективността на работата.
– Осигурявате както добра продуктивност, така и постигане на желаните резултати.
– Намерите своя път в уплътняване на времето.
– Не допускате на „крадците на време“ да управляват деня ви.
– Научите техники за упражняване на по-голям контрол с времето.
– Намерите време за наистина важното в професионален и личен план.

 

Учебен материал със слайдове от презентацията на водещия

Материали за работа по време на обучението – казуси, упражнения, тестове

Статии и съвети за самостоятелен прочит след обучението

Сертификат за участие

 

Еднодневно отворено обучение (присъствено)  – 8 часа. Такса: 150 евро без ДДС за участник

Отстъпки при повече участници от една организация в едно обучение.

За вътрешнофирмено обучение (присъствено или онлайн формат) – изпратете запитване:  info@arthuradams.bg

 

Основни теми на програмата:


Регистрирай се сега!

 
  • Ресурсът време

    – Оценка на ситуацията. Къде отива времето?
    – Вярно ли е, че някои хора са по-организирани?
    – Принцип на Парето за времето и ефективността.

  • Вътрешен часовник

    – Защо ни се струва, че времето ту лети, ту се влачи?
    – Връзка между възраст, тяло и усещане за време.
    – Бариери пред ефективното управление на времето.
    – „сови“и „чучулиги“.

  • Времеви метър

    – Задаване на ясни цели. Какво искаме да постигнем?
    – Как да работим пълноценно, а не дълго?

  • Крадци на време“ и справяне с тях

    – Кои са „Крадците на време“ за всеки от нас?
    – Защо губим времето си?
    – Проактивно и реактивно отношение.
    – Техники за създаване на план.

  • Как да контролираме губенето на време

    – Техники за намаляване на случайните посетители.
    – Как да се справим с прекъсванията по телефона?
    – Как да пестим време при телефонни разговори?
    – Да се научим да казваме „не“.
    – Крайни срокове.

  • Справяне с работна претовареност

    – Проблем: отлагане на работа за после.
    – Проблем: твърде много работа, задачи.
    – Проблем: неясно поставени задачи.
    – Проблем: криза, авария, спешен проблем.

  • Как да използваме системи за планиране и приоритети

    – Квадрантите на организираността: спешно – важно.
    – Първо ниво: подсещане.
    – Второ ниво: планиране.
    – Трето ниво: приоритети.
    – Практически метод за планиране на ежедневните задачи.

  • Практически съвети за приоритизиране

    – Защо приоритизирането е трудно? За липсата на приоритети или неразбирането им.
    – Разбиране за връзката между графици и ценности.
    – За ползите и вредите от мултитаскинга.


 
  • “Обучението ми хареса, защото бе поднесено достъпно с много професионализъм и перфектна лексика. Наученото не бе суха материя, а приложими в практиката умения.” –Регионален мениджър - A&D Pharma, "Стъпки на продажбата. Продажбени умения. Умения за преговори."

  • “Екипът, водещ обучението, е страхотен, благодарение на него научих много нови техники на продажбите.” –Търговски представител - A&D Pharma, "Стъпки на продажбата. Продажбени умения. Умения за преговори."

  • “Хареса ми начинът на представяне - игровият подход, а не само суха материя. Изключително ценни съвети, касаещи продажбите, начина на предлагане, контактите с клиентите и още много неща.” –Търговец - АСБИС България, "Проактивни B2B продажби на услуги и решения"

  • “Динамично, заинтригуващо представяне на материала; разиграване на ситуации, изискващи подходяща и навременна реакция в действителността.” –Регионален мениджър продажби - A&D Pharma, "Стъпки на продажбата. Продажбени умения. Умения за преговори."

  • “Впечатлиха ме онагледените примери от реални ситуации и техниките, с които може да въздействаме върху контрагентите.” –Координатор (баер) - Топаз Мел ООД, "Умения за купувачи"

  • “Обучаващите споделяха с охота своя опит и предоставяха информацията по достъпен и интересен начин.” –Специалист обслужване на клиенти - ING Банк, "Умения за водене на преговори"

  • “Хареса ми това, че се представи по интересен, забавен, вълнуващ начин. Че трябваше да участваме с мнение, с отговор, с роля, която да изиграем.” – Експерт продажби - Борика-Банксервиз АД, "Продажба на е-Фактура"

  • “Хареса ми, защото човек се замисля дали наистина знае и разбира, че има какво още да научи, и че може да се учи цял живот.” –Изпълнителен директор - Топаз Мел ООД, "Умения за купувачи"