Обучението е разработено за управители на фирми, мениджъри, търговци, офис служители и всички, за които времето е ценен ресурс, а претовареността им пречи да живеят и работят пълноценно, да постигат целите си и да им оставя време за самите тях.
Презентация под формата на беседа с бизнес примери, включително от личната практика на водещия
Практическа част със задачи, казуси и дискусии в групи
Ролеви игри по конкретни ситуации и анализ на приложимостта на възможните решения
Въпроси и отговори. Обратна връзка и конкретни съвети към участниците
Правилното управление на времето е в основата на успеха в почти всяко начинание. Това обучение ще ви даде практически съвети за организиране на вашето ежедневие и приоритизиране на задачите.Това обучение ще ви помогне да:
– Организирате времето за подобряване ефективността на работата.
– Осигурявате както добра продуктивност, така и постигане на желаните резултати.
– Намерите своя път в уплътняване на времето.
– Не допускате на „крадците на време“ да управляват деня ви.
– Научите техники за упражняване на по-голям контрол с времето.
– Намерите време за наистина важното в професионален и личен план.
Учебен материал със слайдове от презентацията на водещия
Материали за работа по време на обучението – казуси, упражнения, тестове
Статии и съвети за самостоятелен прочит след обучението
Сертификат за участие
Еднодневно отворено обучение (присъствено) – 8 часа. Такса: 150 евро без ДДС за участник
Отстъпки при повече участници от една организация в едно обучение.
За вътрешнофирмено обучение (присъствено или онлайн формат) – изпратете запитване: info@arthuradams.bg
- Ресурсът време
– Оценка на ситуацията. Къде отива времето?
– Вярно ли е, че някои хора са по-организирани?
– Принцип на Парето за времето и ефективността.
- Вътрешен часовник
– Защо ни се струва, че времето ту лети, ту се влачи?
– Връзка между възраст, тяло и усещане за време.
– Бариери пред ефективното управление на времето.
– „сови“и „чучулиги“.
- Времеви метър
– Задаване на ясни цели. Какво искаме да постигнем?
– Как да работим пълноценно, а не дълго?
- Крадци на време“ и справяне с тях
– Кои са „Крадците на време“ за всеки от нас?
– Защо губим времето си?
– Проактивно и реактивно отношение.
– Техники за създаване на план.
- Как да контролираме губенето на време
– Техники за намаляване на случайните посетители.
– Как да се справим с прекъсванията по телефона?
– Как да пестим време при телефонни разговори?
– Да се научим да казваме „не“.
– Крайни срокове.
- Справяне с работна претовареност
– Проблем: отлагане на работа за после.
– Проблем: твърде много работа, задачи.
– Проблем: неясно поставени задачи.
– Проблем: криза, авария, спешен проблем.
- Как да използваме системи за планиране и приоритети
– Квадрантите на организираността: спешно – важно.
– Първо ниво: подсещане.
– Второ ниво: планиране.
– Трето ниво: приоритети.
– Практически метод за планиране на ежедневните задачи.
- Практически съвети за приоритизиране
– Защо приоритизирането е трудно? За липсата на приоритети или неразбирането им.
– Разбиране за връзката между графици и ценности.
– За ползите и вредите от мултитаскинга.
“Обучението ми хареса, защото бе поднесено достъпно с много професионализъм и перфектна лексика. Наученото не бе суха материя, а приложими в практиката умения.”
–Регионален мениджър - A&D Pharma, "Стъпки на продажбата. Продажбени умения. Умения за преговори."
“Екипът, водещ обучението, е страхотен, благодарение на него научих много нови техники на продажбите.”
–Търговски представител - A&D Pharma, "Стъпки на продажбата. Продажбени умения. Умения за преговори."
“Хареса ми начинът на представяне - игровият подход, а не само суха материя. Изключително ценни съвети, касаещи продажбите, начина на предлагане, контактите с клиентите и още много неща.”
–Търговец - АСБИС България, "Проактивни B2B продажби на услуги и решения"
“Динамично, заинтригуващо представяне на материала; разиграване на ситуации, изискващи подходяща и навременна реакция в действителността.”
–Регионален мениджър продажби - A&D Pharma, "Стъпки на продажбата. Продажбени умения. Умения за преговори."
“Впечатлиха ме онагледените примери от реални ситуации и техниките, с които може да въздействаме върху контрагентите.”
–Координатор (баер) - Топаз Мел ООД, "Умения за купувачи"
“Обучаващите споделяха с охота своя опит и предоставяха информацията по достъпен и интересен начин.”
–Специалист обслужване на клиенти - ING Банк, "Умения за водене на преговори"
“Хареса ми това, че се представи по интересен, забавен, вълнуващ начин. Че трябваше да участваме с мнение, с отговор, с роля, която да изиграем.”
– Експерт продажби - Борика-Банксервиз АД, "Продажба на е-Фактура"
“Хареса ми, защото човек се замисля дали наистина знае и разбира, че има какво още да научи, и че може да се учи цял живот.”
–Изпълнителен директор - Топаз Мел ООД, "Умения за купувачи"