Това обучение ще помогне на участниците да:
– Се запознаят с процеса на планиране, подготовката, структуриране и управление на проекти;
– Придобият задълбочени познания относно управлението на собствения и външните ресурси;
– Осъществяват ефективна комуникация за съгласуване на отделните задачи за постигане на очакваните параметри на проекта;
– Прилагат успешно на практика придобитите техники и методи;
– Да бъдат високо организирани и гъвкави в съвременната динамична работна среда.

 

Основни теми на програмата:



Project Management Arthur Adams Управление проекти Артър Адамс

Project Management Arthur Adams Управление проекти Артър Адамс

Регистрирай се сега!

 
  • Основни понятия

    • Проект
    • Управление на проекти
    • Процес и жизнен цикъл на проекта
    • Основни фигури в проекта и екипа
    • Матричната организация като основа на проектната дейност

  • Планиране и подготовка на проекта

    • Анализ на целите и потребностите
    • Дефиниране на основните етапи и показатели за междинни резултати
    • Критерии за оценка на успеха на проекта
    • Изработване и оптимизиране на план на проекта

  • Управление на времето

    • Дефиниране на дейностите и етапите
    • Планиране във времето – график на Гант, мрежови график и др.
    • Определяне на продължителността на етапите
    • Съвместяване и оптимизиране на дейността – зависимости
    • Контрол на графиците и времето

  • Управление на разходите

    • Планиране на ресурси
    • Определяне на стойността на отделните ресурси
    • Бюджетиране
    • Контрол върху разходите

  • Управление на качеството на изпълнението

    • Планиране на качеството – цели и показатели
    • Осигуряване на качеството
    • Контролиране на качеството

  • Управление на хората и екипа

    • Организация и структура на екипа. Основни роли
    • Осигуряване на необходимите човешки ресурси – набиране и мотивиране
    • Изграждане и развитие на екипа

  • Управление на комуникациите

    • Планиране на комуникациите
    • Разпространение на информацията, необходима за проекта и информираща за проекта
    • Отчитане на представянето и напредъка
    • Административен документооборот и комуникация по проекта

  • Управление на рисковете

    • Идентифициране на рисковете
    • Измерване и определяне на вероятността от риска, възможни последици
    • Избягване, минимизиране и преодоляване на заплахите
    • Контролиране на рисковете