Програмата е адаптирана за управители на търговски вериги и обекти, търговски директори, мениджъри продажби, продуктови мениджъри, зонални мениджъри и търговски екипи, които желаят да усъвършенстват своите бизнес умения и да постигнат конкурентно преимущество и впечатляващи търговски резултати чрез ефективен мърчандайзинг.
Това обучение ще ви помогне да:
– Получите основни знания и практически умения за ефективен мърчандайзинг в търговския обект;
– Развиете практически умения как да насочвате клиента към търговския обект, как да планирате интериора на магазина, как да постигнете ефективен мърчандайзинг на продукти в него; планограма
– Ще оцените до колко е важен персонала за ефективен мърчандайзинг в търговския обект
- Що е мърчандайзинг?
- Равнища на извършване на мърчандайзинг
- Мърчандайзинг елементи и взаимодействието между тях
- Мърчандайзинг - Шест основни принципи
- Мърчандайзинг принцип 1. Поток на клиентите
- Мърчандайзинг принцип 2. Горещи и студени зони в магазина
- Мърчандайзинг и типове излагане на продукта
- Правила за визията на рафта
- Мърчандайзинг принцип 3. Нивото на очите
- Блоково подреждане
- Мърчандайзинг принцип 4. Ефект на многото “лица”
- Мърчандайзинг принцип 5. Правила за излагане според вида покупки
- Мърчандайзинг принцип 6. Поддържане на постигнатото в мърчандайзинга
- Мърчандайзинг и Рекламни материали