Добре дошли на обучението по „АСЕРТИВНОСТ И ОТСТОЯВАЩО ПОВЕДЕНИЕ. САМОУВЕРЕНОСТ.“.
Асертивността и самоувереността представляват важни, междуличностни техники за комуникация, които могат да бъдат научени и практикувани.
Това обучение ще ви предостави възможността да се запознаете със съвети, техники и възможности да изпробвате собствените си умения в тази област.
Презентация под формата на беседа с бизнес примери, включително от личната практика на водещия.
Практическа част със задачи, казуси и дискусии в групи.
Ролеви игри по конкретни ситуации и анализ на приложимостта на възможните решения.
Въпроси и отговори. Обратна връзка и конкретни съвети към участниците.
Вижте пълна информация какво включва обучението»
Всеки се е сблъсквал с негативно мислещи хора или е попадал в ситуация, когато някой се опитва да използва манипулация насреща.
Обучението е предназначено за всички, които искат да бъдат уверени в своите контакти с околните, като прилагат асертивна комуникация и успешно неутрализират манипулативните хора, което увеличава тяхната самоувереност и им дава сили успешно и позитивно да въздействат на другите.
Учебен материал със слайдове от презентацията на водещия
Материали за работа по време на обучението – казуси, упражнения, тестове
Статии и съвети за самостоятелен прочит след обучението
Сертификат за участие
Вижте пълна информация какво включва обучението»
- Комуникационен процес
Възприемане на информацията.
Кодиране и филтриране.
Добрата и лошата вест при комуникацията.
Информацонна теория на Шанън Уивър. Кодиране и декодиране на посланието.
- Асертивност и стилове на поведение
Дефиниция за асертивност: А=Н+О-А.
Четирите стила на поведение. Предимства, недостатъци.
Кога е подходящ всеки от стиловете.
Тест за самоопределяне на личния предпочитан стил.
Четирите опори на асертивността.
- Математика на човешкото поведение
Уравнението за човешкото поведение: С+П=Р.
„Облакът“ на емоциите или защо правим това, което всъщност не бива и после съжаляваме?
Модел БББ – или колко всъщност е еволюирал човекът от маймуната?
Разликата между физическа и емоционална вселен за нашия мозък.
У всеки от нас живее един „робот“, но кой на кого е господар?
- Самоувереност или как да станем асертивни?
Да усетим себе си. Определяне на стойността ни.
Умението „вътрешен диалог“.
Да се научим да говорим позитивно за себе си.
Идентифициране на нашите силни и слаби страни и фокусиране върху силните.
Засилване на личните ни силни качества.
Изкуството да звучим уверени. Ролята на езика на тялото.
Първото впечатление…
- Манипулация. Видове. Въздействие и ефект.
Дефиниция за манипулация.
Възможни обекти на агресия и манипулация и причини.
Кой и как може да ни манипулира.
Манипулативни техники: универсални и конкретизирани.
- Техники за защита от манипулация и негативно въздействие.
Универсални техники: „уточняване“.
Техника за защита: „жонглиране“.
Шест стъпки за справяне с манипулативни хора
- Четири асертивни техники за справяне с агресивни и манипулативни хора
Техника „Тресавище“.
Техника „Отговор с въпрос“.
Техника „Изречение от три части“
Техника „Счупена плоча“.
“Хареса ми комуникацията с хората. Научих много нови и интересни неща, които ще намерят приложение в ежедневието ми. Като цяло курсът беше много полезен за мен.”
–Оперативен контрол - ING Bank, "Асертивност и самоувереност"
“Хареса ми, че е представено разчупено, кара те да се замислиш върху себе си и да промениш начина, по който се държа в обществото.”
–Специалист - ING Bank, "Асертивност и самоувереност"
“Хареса ми възможността да научим нови техники за продажби, да споделим опит, да открием пропуски в нашите знания, да подредим знанията, които имаме.”
–Директор - Борика-Банксервиз АД, "Умения за продажби на високотехнологични продукти"
“Изключително съм впечатлена от игрите и упражненията. Самият факт, че всички се включихме във всичко с очевиден интерес, говори достатъчно. Най-вече играта за комуникация.”
–Унибет
“Възможността всички да участват в упражненията, обсъжданите теми и възможността да се обмени опит и гледни точки с колеги.”
– х-л Интернационал
“Обучението беше забавно и много добре поднесено. Липсваше сухотата на подобни мероприятия. Сякаш сам достигаш до извода, а не някой друг да ти го налага.”
–Елдорадо корпорейшън
“Интерактивността и възможността за поглеждане в частния случай. Определено беше полезно и полага много добри основи.”
–Унибет
“Много харесах начина, по който ни беше представена информацията от водещите. Казусите и задачите бяха актуални и съвсем точни.”
– Група Елит АД