Добре дошли на обучението по „АСЕРТИВНОСТ И ОТСТОЯВАЩО ПОВЕДЕНИЕ. САМОУВЕРЕНОСТ.“.
Асертивността и самоувереността представляват важни, междуличностни техники за комуникация, които могат да бъдат научени и практикувани.
Това обучение ще ви предостави възможността да се запознаете със съвети, техники и възможности да изпробвате собствените си умения в тази област.

 

 

Презентация под формата на беседа с бизнес примери, включително от личната практика на водещия.
Практическа част със задачи, казуси и дискусии в групи.
Ролеви игри по конкретни ситуации и анализ на приложимостта на възможните решения.
Въпроси и отговори. Обратна връзка и конкретни съвети към участниците.

Вижте пълна информация какво включва обучението»

Всеки се е сблъсквал с негативно мислещи хора или е попадал в ситуация, когато някой се опитва да използва манипулация насреща.

Обучението е предназначено за всички, които искат да бъдат уверени в своите контакти с околните, като прилагат асертивна комуникация и успешно неутрализират манипулативните хора, което увеличава тяхната самоувереност и им дава сили успешно и позитивно да въздействат на другите.

Учебен материал със слайдове от презентацията на водещия
Материали за работа по време на обучението – казуси, упражнения, тестове
Статии и съвети за самостоятелен прочит след обучението
Сертификат за участие

Вижте пълна информация какво включва обучението»

 

Еднодневно отворено обучение:
– 8 учебни часа. Такса: 150 евро без ДДС за участник

Отстъпки при повече участници от една организация в едно обучение.

Вижте пълна информация какво включва обучението»

За вътрешнофирмено обучение (присъствено или онлайн формат) – изпратете запитване:  info@arthuradams.bg

 
 

Какво ще научите в обучението?:


 

Регистрирай се сега!

  • Комуникационен процес

    Възприемане на информацията.
    Кодиране и филтриране.
    Добрата и лошата вест при комуникацията.
    Информацонна теория на Шанън Уивър. Кодиране и декодиране на посланието.

  • Асертивност и стилове на поведение

    Дефиниция за асертивност: А=Н+О-А.
    Четирите стила на поведение. Предимства, недостатъци.
    Кога е подходящ всеки от стиловете.
    Тест за самоопределяне на личния предпочитан стил.
    Четирите опори на асертивността.

  • Математика на човешкото поведение

    Уравнението за човешкото поведение: С+П=Р.
    „Облакът“ на емоциите или защо правим това, което всъщност не бива и после съжаляваме?
    Модел БББ – или колко всъщност е еволюирал човекът от маймуната?
    Разликата между физическа и емоционална вселен за нашия мозък.
    У всеки от нас живее един „робот“, но кой на кого е господар?

  • Самоувереност или как да станем асертивни?

    Да усетим себе си. Определяне на стойността ни.
    Умението „вътрешен диалог“.
    Да се научим да говорим позитивно за себе си.
    Идентифициране на нашите силни и слаби страни и фокусиране върху силните.
    Засилване на личните ни силни качества.
    Изкуството да звучим уверени. Ролята на езика на тялото.
    Първото впечатление…

  • Манипулация. Видове. Въздействие и ефект.

    Дефиниция за манипулация.
    Възможни обекти на агресия и манипулация и причини.
    Кой и как може да ни манипулира.
    Манипулативни техники: универсални и конкретизирани.

  • Техники за защита от манипулация и негативно въздействие.

    Универсални техники: „уточняване“.
    Техника за защита: „жонглиране“.
    Шест стъпки за справяне с манипулативни хора

  • Четири асертивни техники за справяне с агресивни и манипулативни хора

    Техника „Тресавище“.
    Техника „Отговор с въпрос“.
    Техника „Изречение от три части“
    Техника „Счупена плоча“.


 

 

  • “Хареса ми комуникацията с хората. Научих много нови и интересни неща, които ще намерят приложение в ежедневието ми. Като цяло курсът беше много полезен за мен.” –Оперативен контрол - ING Bank, "Асертивност и самоувереност"

  • “Хареса ми, че е представено разчупено, кара те да се замислиш върху себе си и да промениш начина, по който се държа в обществото.” –Специалист - ING Bank, "Асертивност и самоувереност"

  • “Хареса ми възможността да научим нови техники за продажби, да споделим опит, да открием пропуски в нашите знания, да подредим знанията, които имаме.” –Директор - Борика-Банксервиз АД, "Умения за продажби на високотехнологични продукти"

  • “Изключително съм впечатлена от игрите и упражненията. Самият факт, че всички се включихме във всичко с очевиден интерес, говори достатъчно. Най-вече играта за комуникация.” –Унибет

  • “Възможността всички да участват в упражненията, обсъжданите теми и възможността да се обмени опит и гледни точки с колеги.” – х-л Интернационал

  • “Обучението беше забавно и много добре поднесено. Липсваше сухотата на подобни мероприятия. Сякаш сам достигаш до извода, а не някой друг да ти го налага.” –Елдорадо корпорейшън

  • “Интерактивността и възможността за поглеждане в частния случай. Определено беше полезно и полага много добри основи.” –Унибет

  • “Много харесах начина, по който ни беше представена информацията от водещите. Казусите и задачите бяха актуални и съвсем точни.” – Група Елит АД