Добре дошли на обучението „10-ТЕ ТАЙНИ НА УСПЕШНАТА ПРОДАЖБА“.Търговията и маркетингът са арена на вечна надпревара – сред конкурентите, между брандовете, на рафта в магазина.

А всеки търговец е сам.

Работи сам, среща се с клиентите сам, справя се с проблемите пак сам. И често му се струва, че отсрещната страна знае повече, конкурентите са започнали интересна кампания или просто му се иска да знае как някой друг се е справил в подобни трудни преговори…

Това обучение събира на едно място най-важните „тайни“, които успешният продавач използва при клиентите си. Обобщен е опит на обучаващите, обхващащ години търговски контакти в различни сфери – от бързооборотни през индустриални, през маркови продукти и услуги. „Тайните“ всъщност включват правилната нагласа и правилния подход към съответния клиент в точния момент. Ще научите как да се справяте с „трудни“ клиенти и ситуации; как да изградите дългосрочни търговски отношения, основани на взаимна полза и доверие.

Презентация под формата на беседа с бизнес примери, включително от личната практика на водещия

Практическа част със задачи, казуси и дискусии в групи

Ролеви игри по конкретни ситуации и анализ на приложимостта на възможните решения

Въпроси и отговори. Обратна връзка и конкретни съвети към участниците

Вижте пълна информация какво включва обучението»

 

Подходящо обучение за хора с известен опит в продажбите, които искат да получат по-задълбочени знания.

За търговци, които искат да научат повече за психологическите тънкости,с които да повлияят на клиента.

За хора, които се занимават с търговска дейност и искат да изградят професионализъм на ниво далеч над останалите продавачи и си гарантират успех дори и с много трудни клиенти или в привидно непосижими сделки.

За всеки, който иска да се развива в областта на продажбите, търговията или директния маркетинг.

 

Учебен материал със слайдове от презентацията на водещия

Материали за работа по време на обучението – казуси, упражнения, тестове

Статии и съвети за самостоятелен прочит след обучението

Сертификат за участие

Вижте пълна информация какво включва обучението»

 

Еднодневно отворено обучение:
– 8 учебни часа. Такса: 150 евро без ДДС за участник

Отстъпки при повече участници от една организация в едно обучение.

Вижте пълна информация какво включва обучението»

За вътрешнофирмено обучение (присъствено или онлайн формат) – изпратете запитване:  info@arthuradams.bg

 

Какво ще научите?:


Socotab Macedonia Management Skills Сокотаб Македония Мениджърски Умения Артър Адамс Arthur Adams

 

 

Регистрирай се сега!

 
  • Тайна 1. „Ефективните лични качества“

    Коя е идеалната селекция?
    Екстроверт – интроверт. Агресивност и пасивност
    Асертивност. Емоционална интелигентност. Ентусиазъм

  • Тайна 2. „Собствените продукти“

    Състав, съдържание, логистична информация
    Употреба, предназначение, сравнение с конкуренцията
    Цени и условия

  • Тайна 3. „Клиентът“

    Търговска информация. Финанси, бизнеси. Стратегия и потенциал. Структура
    Персонална информация, ценности, вземане решения, възможности
    Силни и слаби страни

  • Тайна 4. „Конкуренцията и пазара“

    Пазарна ситуация, легална рамка, очаквания
    Конкуренцията – играчи, дял, стратегия
    Конкурентни продукти и сравнение с собствените
    Възможности за собствените продукти

  • Тайна 5. „Какво (не) иска клиентът?“

    Водене на диалог с клиента – разчупване и предразполагане
    Желания, нужди, притеснения
    Умения за извличане на информация от клиента
    Чуване и слушане – ефективно възприемане на получената информация

  • Тайна 6. „Експертно предложение“

    Експертност към продукт и клиент
    Психология на представянето. САС метод
    Методи 1:1, 2:1. Характеристики, предимства, ползи
    Profit Story – разказ за печалбата

  • Тайна 7. „Когато клиентът казва НЕ“

    Видове възражения. Реални и привидни. Скрити
    Все пак всичко опира до пари
    Балансът между цена и осъзната нужда
    Тактики за преодоляване: „оцет и мед“, „предварение“, „50%“ и др

  • Тайна 8. „Сключване на сделката“

    Кога да се приключи преговарянето?
    Сигнали за затваряне
    Техники: „или, или“, „заек“, „ами ако…“ и др

  • Тайна 9. „Трудните клиенти“

    За всяка врата – ключ; за всеки клиент – подход
    Справяне с агресивни, подозрителни, нерешителни, „многознаещи“ и др.

  • Тайна 10. „Доверие за дългосрочни отношения“

    Изграждане на личен авторитет пред клиента
    Надхвърляне на очакванията без много усилия
    Думи и дела. Сделка днес, уважение завинаги


 
  • Материала беше лек и ненатоварващ. Колегата преподавател, когато е от бранша, всичко е точно и ясно.” –"Принципи на успешните продажби. Стъпки на продажбата"  Търговски представител, Винпром Пещера

  • “Хареса ми отворената двустранна комуникация, както и практическите задачи, онагледяващи казаното на теория” –Търговски мениджър - Кавен Орбико, "Мениджърски умения. Целеполагане, мотивиране и изграждане на екипи"

  • “Обучението е интерактивно, поддържа интереса. Интересни казуси, които не съм срещал в теорията” –Търговски директор - Винпром Пещера, "Мениджърски умения. Целеполагане, мотивиране и изграждане на екипи"

  • Динамично, добре поднесена информация. Възможност за изразяване на личното ни мнение и разиграването на ситуации от ежедневието ни.” –"Принципи на успешните продажби. Стъпки на продажбата"  Търговски представител, Винпром Пещера

  • “Изключително добри съвети и примери за това как да действаме в ежедневието си, не само в работата” – Маркетинг мениджър - Тед Бед ЕАД, "Асертивно и манипулативно поведение"

  • “Харесаха ми ясните, конкретни отговори по въпроси и казуси, примерите, онагледяващи всяка теза, както и ерудираността на преподавателя.” –директор - Глоуб индустрис ЕООД, "Асертивно и манипулативно поведение."