Soft skills или „Меки умения“ могат да бъдат дефинирани като личностни качества, които значително влияят на способността да се общува и работи с други хора. Част от тези качества са по рождение, а други са се формирали под въздействието на средата, възпитанието и натрупания житейски опит. Меките умения са свързани с общуването, емоционалната интелигентност, (позитивното) отношение към света, справянето с проблеми, хармоничните взаимоотношения при работа в екип и т.н.

Разбира се, всяко нещо може да бъде научено, включително и меките умения. Трудността е, че те не са като „твърдите“ умения, които лесно се дефинират, измерват и преподават. Но при меките умения как да измериш способността да се направи добро впечатление или емпатията, или адаптивността? Главното е да се запомни, че меките умения зависят от две неща: промяна в нагласата и практика. Първото зависи от желанието и зрелостта на мислене, а второто изисква време и смелост да се опитва, докато се усъвършенства. Това обучение, че ви научи как да (до)развиете 10-те най-важни меки умения (Soft skills) за успех и лично удовлетворение в живота.

Презентация под формата на беседа с бизнес примери, включително от личната практика на водещия.

Практическа част със задачи, казуси и дискусии в групи.

Ролеви игри по конкретни ситуации и анализ на приложимостта на възможните решения.

Въпроси и отговори. Обратна връзка и конкретни съвети към участниците.

Вижте пълна информация какво включва обучението»

Обучението е предназначено за всички, които желаят да постигат повече в живота и работата си, като се насочват към важното за себе си, развиват качествата и уменията си за общуване и мотивация, за организираност и целеустременост, за справяне с проблеми.
Ще получите практически съвети как да създавате положителни контакти, изграждате доверие и професионални отношения на колегиалност.
След обучението увереността в собствените способности нараства, защото прилагането на наученото за меките умения задължително подобрява качеството на живот и води до успехи в личния и служебен живот.

 

Учебен материал със слайдове от презентацията на водещия

Материали за работа по време на обучението – казуси, упражнения, тестове

Статии и съвети за самостоятелен прочит след обучението

Сертификат за участие

Вижте пълна информация какво включва обучението»

 

Еднодневно отворено обучение:
–  8 учебни часа. Такса: 150 евро без ДДС за участник

Отстъпки при повече участници от една организация в едно обучение.

Вижте пълна информация какво включва обучението»

За вътрешнофирмено обучение – изпратете запитване:  info@arthuradams.bg

 

Какво ще научите?:


Open Trainings Отворени Обучения

Регистрирай се сега!

 
  • Какво е Емоционална интелигентност?

    Какво е Емоционална интелигентност и как тя предопределя междуличностното общуване?
    Какво означава самоконтрол и това ли е правилното отношение към емоциите? Как емпатията помага изграждането на ползотворни взаимоотношения?

  • Защо е толкова трудно да се работи в екип?

    Как да стимулирате изграждане на поведение на екипен играч? Как да се противодейства на репликата: „Това не е мое задължение“. Тест: До каква степен лично вие сте екипен типаж?

  • “Growth Mindset” – нагласа за растеж и как да бъде събудено?

    Какво включва понятието “Growth Mindset” – нагласа за растеж и как да бъде събудено? Как да стимулирате хората да не се отказват пред трудностите, а да ги възприемат като предизвикателство? Как да се изгради позитивен поглед към света?

  • Липсата на време в днешно време и може ли човек да се научи да приоритизира?

    Липсата на време в днешно време е основен проблем. Може ли човек да се научи да приоритизира? Как да свършите всичко важно и да имате време за себе си? Кои са техниките за управление на времето на ефективните хора?

  • Комуникирате или общувате?

    Комуникирате или общувате – това е въпросът? Всеки човек общува по рождение, но да се комуникира изисква умения, желание и търпение. Как да подхванете разговор с непознати? Как да попитате, за да ви отговорят? Как да разчитате и използвате езика на тялото?

  • Етика на работното място и инициативност

    Какво трябва да се направи, че хората да са склонни да поемат отговорност? Как да се изгради атмосфера на взаимно разчитане между членовете на екипа? Кои са бариерите пред инициативността? Кога хората сами проявяват инициативност?

  • Защо някои хора са адаптивни, а други....?

    Защо някои хора са адаптивни, а други – закостенели и може ли да им се въздейства? Кога е израз на несигурност и кога – на емоции и как да се постъпва? Трябва ли винаги да се проявява гъвкавост? Как да се възползвате от промените в живота и работата си?

  • Кои са 5-те подхода за справяне с конфликт?

    Няма човек, който да не е попадал в конфликт. Кои са 5-те подхода за справяне? Какви са правилата за поведение при конфликт и как да изисквате и другата страна да ги спазва?

  • Кои са нужните умения за вземане на решение?

    Кои са нужните умения за вземане на решение? (Особено при липса на достатъчно информация.) Какво включва критичното мислене? Как да станете креативни? Кои са техниките: „Мозъчна карта“ и „SWOT“?

  • Непрестанния стрес?

    Независимо с какви думи, но почти всеки твърди, че едва ли не всички болести са в резултат на непрестанния стрес. А стрес се появява преди среща с клиент, с мениджър, при кратки срокове или неизпълними задачи и много други поводи. Ще получите 22 практически правила за справяне със стреса в ежедневието.


 
  • “Изключително е разчупването на стандартния модел, професионалното представяне, възможността за обмяна на практики и решения.” –Регионален мениджър ЮГ - Борика-Банксервиз АД, "Умения за продажба на високотехнологични продукти и решения"

  • "Хареса ми атмосферата създадена от лекторите, балансираното редуване на теория с практически игри, диалога.” –Търговски мениджър - Кавен Орбико ООД, "Екипна работа и комуникация. Управление на проблеми и конфликти"

  • “Хареса ми начина, по който беше поднесен материала. Хареса ми прякия диалог с обучаващите се. Директната връзка с практиката в нашата работа” – Маркетинг и продажби - Борика-Банксервиз АД, "Умения за продажба на високотехнологични продукти и решения"

  • “Новите неща, които научих, работата в екип, съветите, разказаните истории с реални персонажи, психологията - това са неща, които харесах.” –Red Springs

  • “Харесах забавния, "разчупен" и практичен начин на представяне на процеса на продажба. Успя да ме накара да се замисля по-детайлно за неща, които оставаха в страни във всекидневието ми.” –Експерт продажби - Борика-Банксервиз АД, "Умения за продажба на високотехнологични продукти и решения"

  • “Обучението беше на високо ниво. Много достъпно, увлекателно, различно. Хареса ми, че е интерактивно и професионално поднесено.” –Елдорадо Корпорейшън

  • “Харесах активното въвличане на интерактивна и дискусионна част в основата на обучението” –Специалист по управление на представянето - Е.ОН България ЕАД, "Управление на проекти за напреднали"