Тази програма е насочена към търговски служители на различни нива, които контактуват с клиенти и продават различни продукти и услуги. Дефинират се различните типове продаване като и постигането на конкурентно предимство в процеса на привличане на нови или развитие на стари клиенти. Обучението дава знания и умения за разкриване потребностите на клиентите и преодоляване на техните възражения. Показват се различните типове клиенти и съответните подходи към тях. Предоставят се техники за правене на убедителни търговски предложения и техники за справяне с трудни, арогантни или манипулативни преговарящи.
Презентация под формата на беседа с бизнес примери, включително от личната практика на водещия.
Практическа част със задачи, казуси и дискусии в групи.
Ролеви игри по конкретни ситуации и анализ на приложимостта на възможните решения.
Въпроси и отговори. Обратна връзка и конкретни съвети към участниците.
Това обучение ще ви помогне да:
– получите знания и практически умения за откриване на нови бизнес възможности
– придобиете умения за изграждане на дългосрочни контакти с ключови клиенти;
– усвоите творчески подходи за подготовка, организиране и водене на търговски срещи;
– умения за водене на преговори с трудни клиенти
Учебен материал със слайдове от презентацията на водещия
Материали за работа по време на обучението – казуси, упражнения, тестове
Статии и съвети за самостоятелен прочит след обучението
Сертификат за участие
Вижте пълна информация какво включва обучението»
Еднодневно отворено обучение:
– 8 учебни часа. Такса: 190 евро без ДДС за участник
Отстъпки при повече участници от една организация в едно обучение.
Вижте пълна информация какво включва обучението»
За вътрешнофирмено обучение (присъствено или онлайн формат) – изпратете запитване: info@arthuradams.bg