Това обучение ще ви помогне да:
– Изграждане на клиентски ориентирано поведение у служителите при комуникация с клиента;
– Повишаване ефективността на работата на Кол центъра;
– Изграждане на умения за ефективна телефонна комуникация;
– Придобиване на умения за задаване на правилните въпроси, ефективно слушане и провеждане на разговора позитивно и с постигане на желания резултат;
– Повишаване качеството на обслужване на клиентите и подобряване на вътрешната комуникация с другите отдели;
– Изграждане на практически умения за реакция по сигнали на клиента и за справяне в трудни ситуации по един ефективен начин;

За търговци, които са в началото на кариерата си, за професионалисти с минимален опит в продажбите, за служители от кол център, които желаят да усъвършенстват своите бизнес умения и да се запознаят с ролята на продажбите, процесите на продажба на продукти и услуги и ролята на връзката с клиентите.

 

Това обучение ще ви помогне да:
– Изграждане на клиентски ориентирано поведение у служителите при комуникация с клиента;
– Повишаване ефективността на работата на Кол центъра;
– Изграждане на умения за ефективна телефонна комуникация;
– Придобиване на умения за задаване на правилните въпроси, ефективно слушане и провеждане на разговора позитивно и с постигане на желания резултат;
– Повишаване качеството на обслужване на клиентите и подобряване на вътрешната комуникация с другите отдели;
– Изграждане на практически умения за реакция по сигнали на клиента и за справяне в трудни ситуации по един ефективен начин;

 

Основни теми на програмата:


Изпрати запитване!

 
  • Основи на продажбения процес

    – Комуникационен процес и ефективни средства за предаване на информация
    – Характеристики, предимства и ползи на продуктите
    – Основни ситуации при продажба

  • Телефонната комуникация

    – Разликата между визуална и не-визуална комуникация
    – Най-често срещани проблеми при телефонна комуникация.
    – Звучене по телефона.
    – Влияние на позата на тялото върху гласа по време на разговор по телефона

  • Предварителна подготовка

    – Установяване на потенциалните клиенти
    – Методи за достигане до потенциалните клиенти
    – Разлики при уговаряне на среща на живо и по телефона
    – Основни правила при водене на разговор, подаване на информация, изслушване
    – Подготовка преди непосредственото свързване с клиента
    – Методи за повишаване на самоувереността и избягване на нервност при разговор по телефона

  • Структура на телефонния разговор.

    – Преодоляване на препятствия при свързване. Откриване на нужния човек
    – Откриване на разговора по такъв начин, че да не ни затворят отсреща
    – Следване на предварителен план

  • “Златни правила” при провеждане на телефонни разговори.

    – Задаване на въпроси и активно слушане (не само на отговорите)
    – Умение за учтиво прекъсване
    – Как да бъдем учтиви, но настойчиви спрямо клиентите по телефона.
    – Умението да водим записки

  • Продажбено представяне

    – Техники за осъществяване на контакт
    – ХПП метод
    – Умението да задаваме въпроси
    – Микс на успешното продажбено представяне
    – Контрол над представянето, език на тялото

  • Справяне с възраженията

    – Принципи и техники при посрещане на възраженията
    – Планиране на възраженията
    – Основни видове възражения
    – Методи за преодоляване на възраженията
    – Техники за преговаряне при продажба

  • Успешно затваряне на продажбата

    – Разчитане на сигналите за покупка
    – Метод на 5-те въпроса при затваряне на продажбата
    – Какво прави добрият затварящ продажбите – практически изводи
    – 10-те най резултатни техники за затваряне на продажбата
    – Най-често допусканите грешки – как да ги избегнем

  • Принципът УДСУ

    – Удобство – действие- скорост – улеснение
    – Развиване на комуникационни умения, чрез задаване на правилни въпроси

  • Овладяване на трудни ситуации

    – Кога имаме криза и кога клиентът просто играе роля?
    – Подход и стратегия за справяне
    – Техники за решаване на проблеми
    – Как да реагираме на рекламация?
    – Как да решаваме оплаквания?
    – Кога да търсим съдействие?
    – Форсмажор

    Превръщане на проблемите с клиента във възможност за установяване на трайни контакти с него