За търговци и професионалисти, които желаят да усъвършенстват своите бизнес умения.
За всички, които трябва да правят ефективни и убедителни търговски презентации пред клиенти,управленски бордове, медиите и други аудитории.

 

Това обучение ще ви помогне да:
– подготвяте убедителни професионални търговски презентации.
– използвате професионален инструментариум за да наложите тезата си.
– да поддържате интереса и вниманието на клиентите/аудиторията.
– разберете въздействието на вашия глас и език на тялото върху аудиторията.
– се справяте с последващи въпроси и възражения и да ги обсъждате убедително.
– да продадете идеите си и да бъдете убедителни.

 

Основни теми на програмата:


Effective Trade Presentation Arthur Adams Ефективна търговска продажба Артър Адамс

Effective Trade Presentation Arthur Adams Ефективна търговска продажба Артър Адамс

Изпрати запитване!

 
  • Въведение в курса

    – Как да създадем силна и убедителна презентация?
    – Цели на търговската презентация.
    – Проблеми и техните решения по време на търговска презентация.

  • Подготовка на търговска презентация

    – Създаване на план/ Избор на съдържание.
    – Избор на материали.
    – Подреждане на основните точки и акценти.
    – Скициране на съдържанието и използване на бележки.
    – Анализ на аудиторията.
    – Подготовка на ресурсите, пространството и техническите средства.

  • Личен стил и навици

    – Език на тялото – поза, жестове, навици.
    – Въздействие с гласа.
    – Поддържане на очен контакт.
    – Харизма.
    – Използване на хумор.

  • Структура на търговската презентация

    Въведение
    – Ключови моменти.
    – Стандартно и нестандартно въведение.
    Изложение
    – Принципно структуриране.
    – Тройният принцип.
    Заключение
    – Ключови моменти; енергетизиране на аудиторията.

  • Продажбено представяне

    – Техники за осъществяване на контакт с клиента/аудиторията преди и по време на представянето.
    – Умението да задаваме въпроси.
    – ХПП метод на представяне на продукт.
    – Микс на успешното продажбено представяне.
    – Поддържане на интереса и вниманието на клиентите/аудиторията.

  • Когато се сблъскаме с негативна аудитория

    – Как да се подготвим?
    – Как да парираме враждебност?
    – Как да се справяме по теми и въпроси, по които не сме подготвени?
    – Как да се справяме с несериозно отношение?
    – Как да реагираме при форс-мажорни обстоятелства?

  • Сценична треска

    Правила за справяне с напрежението и стреса преди, по време и след презентация.

  • Справяне с възраженията

    – Принципи и техники при посрещане на възраженията.
    – Планиране на възраженията.
    – Основни видове възражения: неяснота, качество, цена, липса на доверие, липса на интерес, предпочитания към конкуренцията и др.
    – Методи за преодоляване на възраженията.

  • Превръщане на търговската презентация в успешна продажба

    – Разчитане на сигналите за покупка.
    – Метод на 5-те въпроса при затваряне на продажбата.
    – Преминаване към договореност и ангажименти.