Добре дошли на обучението МЕЖДУЛИЧНОСТНА КОМУНИКАЦИЯ И ИЗГРАЖДАНЕ НА ЕФЕКТИВНИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ ЛИЦЕ В ЛИЦЕ И ОНЛАЙН. Всеки от нас е срещал онзи тип хора, които са динамични, харизматични и просто знаят как да подходят към другите, така че да бъдат запомнени.

Това обучение ще помогне на участниците в него да се превърнат именно в такива незабравими хора, чрез умения за комуникиране, техники за разговор, съвети за това, как да направим впечатление и как да провеждаме разговори.

Ще получите знания и съвети за умела невербална комуникация, както и техники за идентифициране на човека отсреща и намиране на подходящ подход към всеки.

Презентация под формата на беседа с бизнес примери, включително от личната практика на водещия

Практическа част със задачи, казуси и дискусии в групи

Ролеви игри по конкретни ситуации и анализ на приложимостта на възможните решения

Въпроси и отговори. Обратна връзка и конкретни съвети към участниците

Вижте пълна информация какво включва обучението»

Ежедневно влизаме в комуникация с много хора по различен начин – на живо, по телефона, по имейл. Би трябвало след толкова много практика всеки да е станал перфектен в общуването. Така ли е наистина?

Проучване сочи, че над половината от конфликтите на работното място се дължат на недоразумения в комуникацията.

Имайки предвид това, целите на това обучение са да даде знания и практически умения на всички, които искат да бъдат разбрани по-добре, да преодолеят недоразуменията в разговорите с другите и да постигнат убедително общуване независимо от различията помежду хората.

Учебен материал със слайдове от презентацията на водещия

Материали за работа по време на обучението – казуси, упражнения, тестове

Статии и съвети за самостоятелен прочит след обучението

Сертификат за участие

Вижте пълна информация какво включва обучението»

 

Еднодневно отворено обучение:
–  8 учебни часа. Такса: 150 евро без ДДС за участник

Отстъпки при повече участници от една организация в едно обучение.

Вижте пълна информация какво включва обучението»

За вътрешнофирмено обучение (присъствено или онлайн формат) – изпратете запитване:  info@arthuradams.bg

 

Какво ще научите?:


 

 

Изпрати запитване!

  • Каква е разликата между общуване и комуникация?

    Защо междуличностната комуникация е тъй трудна, при условие, че човек я упражнява цял живот?

    Вродена способност ли е общуването? Каква е разликата между общуване и комуникация?

    Могат ли интровертите да общуват пълноценно? (Съвети специално за тях)

  • Защо хората слушат с ума, а вярват със сърцето си?

    Защо хората слушат с ума, а вярват със сърцето си? (Или значението на невербалната комуникация)

    Какво трябва да знаем, за да можем да разпознаваме различните стилове на комуникация и как да нагодим подхода си съответно?

  • Можем ли да говорим едно, а езикът на тялото да говори друго?

    Методи за създаване на добро първо впечатление, за разбирателство и позитивно мнение.

    Можем ли да говорим едно, а езикът на тялото да говори друго?

  • Как да убеждаваме и въздействаме на различните типове хора?

    Умения да водим ефективен разговор с всеки, колкото и различен да е от нас?

    Как да убеждаваме и въздействаме на различните типове хора?

    Използване на факти и емоции за да спечелиш човека отсреща и как да се води спор, без да се породи негативност у събеседника?

  • Правила за резултатни имейл и кореспонденция.

    Начини за ефективна писмена комуникация в имейл, когато не виждаш другия и не разчиташ невербалните сигнали.

    Правила за резултатни имейл и кореспонденция.

    Как да неутрализираме проблема с дистанцията при комуникацията през интернет?

    Правила за (все по-масовата) комуникация онлайн, които ще помогнат за успешен контакт, разбиране и изграждане на междуличностни отношения на професионализъм и доверие.


 
  • “Подтикна ме да се замисля за аспекти в живота си, които мога да подобря, и то с лесни и конкретни стъпки.” –Маркетинг и офис мениджър - СФК Трак ООД, "Управление на времето и стреса"

  • “Хареса ми начинът, по който се презентират нещата и това, че се води непрекъснат диалог. ” –Маркетинг мениджър - Тед Бед ЕАД, "Асертивно и манипулативно поведение"

  • “Стегнато, ясно, насочено към проблема, на който търсихме решение.” –Мениджър застраховане - Порше Лизинг БГ-ЕООД, "Професионално обслужване на клиенти"

  • “Хареса ми подходът на обучаващия, структурата на обучението, съдържанието на учебния материал.” –Администратор договори - Порше Лизинг БГ-ЕООД, "Професионално обслужване на клиенти"

  • “Научих нови подходи за работа, които вярвам, че ще ми помогнат в работата” –Търговски представител - A&D Pharma, "Стъпки на продажбата. Продажбени умения. Умения за преговори."

  • “Хареса ми професионализма на лекторите, практическата насоченост на обучението, както и психологическия подход, който бе представен.” –Асистент на изп. директор - A&D Pharma, "Стъпки на продажбата. Продажбени умения. Умения за преговори."