Добре дошли на обучението МЕЖДУЛИЧНОСТНА КОМУНИКАЦИЯ И ИЗГРАЖДАНЕ НА ЕФЕКТИВНИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ ЛИЦЕ В ЛИЦЕ И ОНЛАЙН. Всеки от нас е срещал онзи тип хора, които са динамични, харизматични и просто знаят как да подходят към другите, така че да бъдат запомнени.
Това обучение ще помогне на участниците в него да се превърнат именно в такива незабравими хора, чрез умения за комуникиране, техники за разговор, съвети за това, как да направим впечатление и как да провеждаме разговори.
Ще получите знания и съвети за умела невербална комуникация, както и техники за идентифициране на човека отсреща и намиране на подходящ подход към всеки.
Презентация под формата на беседа с бизнес примери, включително от личната практика на водещия
Практическа част със задачи, казуси и дискусии в групи
Ролеви игри по конкретни ситуации и анализ на приложимостта на възможните решения
Въпроси и отговори. Обратна връзка и конкретни съвети към участниците
Вижте пълна информация какво включва обучението»
Ежедневно влизаме в комуникация с много хора по различен начин – на живо, по телефона, по имейл. Би трябвало след толкова много практика всеки да е станал перфектен в общуването. Така ли е наистина?
Проучване сочи, че над половината от конфликтите на работното място се дължат на недоразумения в комуникацията.
Имайки предвид това, целите на това обучение са да даде знания и практически умения на всички, които искат да бъдат разбрани по-добре, да преодолеят недоразуменията в разговорите с другите и да постигнат убедително общуване независимо от различията помежду хората.
Учебен материал със слайдове от презентацията на водещия
Материали за работа по време на обучението – казуси, упражнения, тестове
Статии и съвети за самостоятелен прочит след обучението
Сертификат за участие
Вижте пълна информация какво включва обучението»
- Каква е разликата между общуване и комуникация?
Защо междуличностната комуникация е тъй трудна, при условие, че човек я упражнява цял живот?
Вродена способност ли е общуването? Каква е разликата между общуване и комуникация?
Могат ли интровертите да общуват пълноценно? (Съвети специално за тях)
- Защо хората слушат с ума, а вярват със сърцето си?
Защо хората слушат с ума, а вярват със сърцето си? (Или значението на невербалната комуникация)
Какво трябва да знаем, за да можем да разпознаваме различните стилове на комуникация и как да нагодим подхода си съответно?
- Можем ли да говорим едно, а езикът на тялото да говори друго?
Методи за създаване на добро първо впечатление, за разбирателство и позитивно мнение.
Можем ли да говорим едно, а езикът на тялото да говори друго?
- Как да убеждаваме и въздействаме на различните типове хора?
Умения да водим ефективен разговор с всеки, колкото и различен да е от нас?
Как да убеждаваме и въздействаме на различните типове хора?
Използване на факти и емоции за да спечелиш човека отсреща и как да се води спор, без да се породи негативност у събеседника?
- Правила за резултатни имейл и кореспонденция.
Начини за ефективна писмена комуникация в имейл, когато не виждаш другия и не разчиташ невербалните сигнали.
Правила за резултатни имейл и кореспонденция.
Как да неутрализираме проблема с дистанцията при комуникацията през интернет?
Правила за (все по-масовата) комуникация онлайн, които ще помогнат за успешен контакт, разбиране и изграждане на междуличностни отношения на професионализъм и доверие.
“Подтикна ме да се замисля за аспекти в живота си, които мога да подобря, и то с лесни и конкретни стъпки.”
–Маркетинг и офис мениджър - СФК Трак ООД, "Управление на времето и стреса"
“Хареса ми начинът, по който се презентират нещата и това, че се води непрекъснат диалог. ”
–Маркетинг мениджър - Тед Бед ЕАД, "Асертивно и манипулативно поведение"
“Стегнато, ясно, насочено към проблема, на който търсихме решение.”
–Мениджър застраховане - Порше Лизинг БГ-ЕООД, "Професионално обслужване на клиенти"
“Хареса ми подходът на обучаващия, структурата на обучението, съдържанието на учебния материал.”
–Администратор договори - Порше Лизинг БГ-ЕООД, "Професионално обслужване на клиенти"
“Научих нови подходи за работа, които вярвам, че ще ми помогнат в работата”
–Търговски представител - A&D Pharma, "Стъпки на продажбата. Продажбени умения. Умения за преговори."
“Хареса ми професионализма на лекторите, практическата насоченост на обучението, както и психологическия подход, който бе представен.”
–Асистент на изп. директор - A&D Pharma, "Стъпки на продажбата. Продажбени умения. Умения за преговори."