
Предизвикателството
Като всяка една модерна организация, мениджмънтът на Борика-Банксервиз е изцяло ориентиран към постоянното развитие и усъвършенстване уменията на своите служители. С оглед на това дружеството инвестира в обучения за различните си отдели, като през последните три години година партнираща организация за целта е Артър Адамс® България.
Решението
В следствие на ефективната комуникация и множеството проведени разговори между представители на Артър Адамс® България и Борика-Банксервиз АД бе изготвена Програма от обучения, в тясно сътрудничество между двете компании и изцяло съобразена с индивидуалните нужди на възложителя. Прилагането й стартира в началото на 2011 г., с една основна цел – развиване и повишаване търговските умения в продажбите от типа B2B на служителите на БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ. Към момента в нея са взели участие 38 служители на акционерното дружество.
Постигнати резултати
Програмата запознава с основните стъпки и техники, необходими за усъвършенстването на търговските умения в продажбите от типа B2B. Тя е разработена с цел изграждане на дългосрочни контакти с ключови клиенти от различни сектори, и предоставяне на умения за успешно изграждане на доверие и събуждане на реален интерес към предлаганото.