Добре дошли на обучението по Емоционална интелигентност . Емоционалната интелигентност представлява набор от компетенции, чрез които се демонстрира умението на човек да разпознава поведението и настроението си и да ги управлява според ситуацията.
Това обучение дава възможност да се развие емоционалната интелигентност на работното място. Работодател, който има висока емоционална интелигентност, може да управлява успешно собствените си импулси, комуникира успешно с другите около него, управлява промени добре, решава проблеми и използва хумора за да тушира напрегнати ситуации. Тези мениджъри са съпричастни, позитивно настроени и умеят да обучават и убеждават, ако са поставени в условия, в които трябва да реализират продажба. Те решават проблемите на клиентите си и винаги са в тяхна услуга.
В края на обучението участниците ще могат да
• Определят и упражнят себеуправление, себеусещане, себеконтрол и себемотивиране, както и съпричастност.
• Разбират, използват и управляват емоциите си
• Вербално комуникиране с останалите
• Комуникират с останалите успешно чрез невербалнни сигнали.
• Идентифицират ползите от емоционалната интелигентност
• Обвързват емоционалната интелигентност с работното си място
• Намерят баланса между позитивизмът и негативизмът
• Ефективно да въздействат върху другите.
- Модул едно: Начало
- Модул две: Какво е емоционална интелигентност
- Модул три: Четири умения за емоционална интелигентност
- Модул четири: Умения за вербална комуникация
- Модул пет: Умения за невербална комункация
- Модул шест: Управление на социалното поведение и отговорност
- Модул седем: Средства за регулиране на емоциите
- Модул осем: Придобиване на контрол
- Модул девет: Бизнес практики (Част 1)
- Модул десет: Бизнес практики (Част 2)
- Модул единадесет: Да оставиш следа
- Модул дванадесет: Заключение