Добре дошли на обучението КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ. Всеки от нас е срещал онзи тип хора, които са динамични, харизматични и просто знаят как да подходят към другите, така че да бъдат запомнени. Това обучение ще помогне на участниците в него да се превърнат именно в такива незабравими хора, чрез умения за комуникиране, техники за разговор, съвети за това, как да направим впечатление и как да провеждаме разговори. Ще получите знания и съвети за умела невербална комуникация, както и техники за идентифициране на човека отсреща и намиране на подходящ подход към всеки.
Ежедневно влизаме в комуникация с много хора по различен начин – на живо, по телефона, по имейл. Би трябвало след толкова много практика всеки да е станал перфектен в общуването. Така ли е наистина? Проучване сочи, че над половината от конфликтите на работното място се дължат на недоразумения в комуникацията. Имайки предвид това, целите на това обучение са да даде знания и практически умения на всички, които искат да бъдат разбрани по-добре, да преодолеят недоразуменията в разговорите с другите и да постигнат убедително общуване независимо от различията помежду хората.
В края на обучението участниците ще:
•Научат принципите на комуникация между хората.
•Разберат разликите между чуване и слушане, за да постигнат пълноценно разбиране.
•Придобият важни умения за вербална комуникация и задаване на въпроси, с цел изясняване и дори контролиране на дадена ситуация.
•Разберат какво е невербална комуникация и как тя влияе на разбирането на казаните думи.
•Получат умения, нужни за започване на разговор, продължаването на такъв и довеждането му до по-задълбочени нива.
•Познават начини за ефективна писмена комуникация в имейл, когато не виждаш другия и не разчиташ невербалните сигнали.
•Научат да идентифицират човека отсреща за секунди, след което да приложат съответен подход на комуникиране, за да го убедят и спечелят.
•Разберат как обръщението към отсрещния човек, изграждането на връзка с него и умел разговор, могат да постигнат внушително представяне и значително влияние.
•Разберат как използването на факти и емоции може да спечели хора на тяхна страна.
•Разпознават типове личности и техния маниер на общуване по дрехите и други външни и поведенчески признаци.
•Научат някой хотрости около упражняването на въздействие върху околните само с помощта на подбран речник и невербален подход.
•Научат трикове за създаване на добро първо впечатление, оценка на дадена ситуация и начини как да спорят, без да оставят негативно усещане у събеседника.