Добре дошли на обучението по Управление на конфликти. Винаги когато, двама или повече души попаднат на едно място, възможността от възникване на конфликт назрява. Това обучение ще предложи на участниците в него, модел от шест стъпки, чрез който да решават конфликти от всякакво естество и мащаб. Участниците ще се запознаят с решаващи умения за справяне с конфликти, включително за справяне с гнева и използването на Рамка за разбирателство.
В края на обучението участниците ще могат да:• Обяснят какво означава конфликт и разрешаване на конфликт.
• Разберат всички шест фази на процеса по разрешаване на конфликти.
• Разберат петте стила на поведение при разрешаване на конфликти
• Адаптират процеса за разрешаването на всякакъв тип конфликти.
• Разбиват процеса по разрешаване на конфликти на етапи и да използват методите от тези етапи за да предотвратят появата на конфликти.
• Използват основни комуникационни похвати, като например Рамка за разбирателство и отворени въпроси.
• Използват основни техники за управление на гнева и стреса
- Разрешаване на конфликти - въведение
- Определяне на стилове на управлениена конфликти с инструмента на Томас Килман
- Създаване на ефективна атмосфера
- Постигане на взаимно разбирателство
- Фокусиране върху индивидуалните и общите нужди
- Как да стигнем до основната причина за конфликта
- Генериране на възможности
- Генериране на решение
- Процеса на кратко
- Допълнителни инструменти за управление на конфликти