Днес, мениджърите трябва да бъдат в състояние да представят и направляват стратегии, свързани с всякакъв вид промени – преструктуриране, сливания или кризи в растежа. Този курс представя различни принципи и техники, свързани с управлението на промяната, както и етапите на нейното планиране и осъществяване.
Това обучение ще ви помогне да:
– Определяте типовете промени, възникващи в организацията;
– Откривате пречките за промяна и да развивате стратегии за преодоляване съпротивата при осъществяване на промени;
– Разбирате основните елементи на процеса на планиране на промяна;
– Се запознаете с отговорностите на мениджъра на проекта за промяна;
– Използвате различни модели, инструменти и техники при управлението на промяната.
- Преглед на основните типове промяна
- Признаци за готовност на организацията за промяна
- Подготовка за организационна промяна
- Седемте стъпки към промяна
- План за прилагане на промяната
- Социални и човешки фактори
- Как да се подпомогнем адаптацията на хората в организацията към промяната?
- Как да останем конкурентноспособни по време на промяната?
- Управление на взаимоотношенията с клиентите