Тази програма е насочена към управители на организации и търговски фирми, ръководители на отдели и екипи и всички, които желаят да се запознаят с най-съвременните и ефективни методи за управлението на хората и да вземат важни мениджърски решения. Предлага се съвременен прочит на функциите на мениджмънта, както и на методите, с които се изграждат хора в рамките на система за кариерно развитие.

 

Това обучение ще ви помогне да:
– усвоите съвременни методи за ефективно управление на хората във вашата организация;
– намерите баланс между мениджърски способности и лидерски способности
– изградите себе си като лидер и да помогнете на другите да разкрият лидерските си качества;
– създадете среда на позитивизъм и творчество сред колегите и подчинените си;
– делегирате успешно като помагате както на себе си, така и на служителя си
– вземате мениджърски решения

 

Основни теми на програмата:


goallaying

goallaying

 
  • NB! Допълнителен модул: Практически казуси и мениджърски решения по време на криза
  • Мениджър и Лидер

    – Способности и умения в 21 век
    – Функциите на мениджмънта – какво работи при съвременния мениджмънт
    – Компетенции, задължителни за успешен мениджмънт.

  • Управление чрез мотивация

    – Мотивацията като алтернатива на организирането
    – Мотивационни теории и примери за тяхното приложение в български условия
    – Изготвяне на мотивационен профил на индивида и екипа

  • Целеполагане

    – Разлика между цел и задача – основен «препъни камък» в отношенията между мениджъра и подчинения
    – Подходът КИСРС при създаване на цели.
    – Оценка на целите – предпоставка за даване на задачи

  • Делегиране – висшата форма на целеполагането

    – Причини и поводи за делегиране? Кога може и кога не бива да се делегира
    – Какво се делегира – тест за мениджъри с потенциал
    – Подготовка за делегиране – пренебрегването й унищожава ефекта
    – Правила за делегиране
    – Контрол при делегирането
    – Ефективност на делегирането – какво следва по-нататък?

  • Мониторинг и контрол

    – Управление чрез контрол – къде най-често грешим на практика?
    – Алгоритъм на контрола.
    – Инструменти на контрола
    – Изисквания към контролиращия и начини за съвместен подход
    – Методът «Мениджърът и маймунката»

  • Управление чрез коучинг

    – Същност на коучинга – как работи на практика.
    – Защо мениджърите се страхуват да го прилагат?
    – Инструментариум на коучинг мениджъра
    – Правила за място, време, атмосфера на коучинг сесията
    – Принципа на обратната връзка

  • Мениджърски практики за напреднали

    – Принципът «Едноминутният мениджър»
    – Кога хората приемат целта като своя?
    – Да хвалим или не (и по колко) своите служители – туй е въпросът
    – Порицанието: за и против
    – Решаване на «проблем»
    – Да не забравяме за мотивацията!