Програмата е предназначена за търговски директори, мениджъри продажби, мениджъри продажби към ключови клиенти извън сферата на бързооборотните стоки и всички, които желаят да усъвършенстват своите търговски умения в продажбите към бизнеси от типа B2B, стратегически клиенти и институции.
Това обучение ще ви помогне да:
– придобиете умения за изграждане на дългосрочни контакти с ключови клиенти в B2B сектора;
– получите основни знания и практически умения за процеса на управление на продажбите към ключови клиенти, вериги и дистрибутори;
– усвоите творчески подходи за подготовка, организиране и следене на промоции;
– особености при продажби отнемащи продължителна подготовка и брой срещи
– умения за водене на преговори с български и особености при чуждестранни предстaвители на контрагенти
– как да увеличим продажбите си по време на криза

Консултативни продажби стратегически клиенти услуги решения Артър Адамс Consultative sales key clients services solutions Arthur Adams
- Дефиниции
- Основни етапи на успешната продажба в В2В
- Дефиниране на конкурентното предимство
- Идентифициране на клиента
- Магията на първата среща
- Разкриване на потребностите
- Особености при продажбата на B2B стоки и услуги
- Изготвяне на предложение/оферта към B2B Ключови клиенти
- Преговаряне с Ключови и VIP клиенти
- Разработване на стратегия за следпродажбено сътрудничество