Loading Images
wpif2_loading
DSC_2742.JPG

DSC_2786.JPG

DSC_2738.JPG

DSC_2695.JPG

DSC_2644.JPG

DSC_2742.JPGDSC_2786.JPGDSC_2738.JPGDSC_2695.JPGDSC_2644.JPG

Предизвикателството

Поради международната дейност на компанията служителите й, в това число средни и топ мениджъри, се подбират на база на качествата и професионализмът им. Много често хора от различни националности са изправени пред предизвикателството да се сработят ефективно и още повече – да сформират екип по между си. В началото на 2011 ING България преминава през такъв етап от развитието си. Новият регионален мениджър предстои да поеме управлението на екип от българското представителство на ING Group и изпълнителният директор за Българя знае, че е нужно представянето и разчупването на леда между екипа и новия мениджър да стане по възможно най-иновативния и непринуден начин.

Решението

След множество проведени срещи между представители на Артър Адамс® България и ИНГ България бе изготвена обучителна програма, структурирана като бизнес симулация, която доказано действа като силен мотиватор и подпомага развитието на екипите. Основният й фокус е върху комуникациите, сътрудничеството и взаимоотношенията, които възникват при работа с клиенти.

Постигнати резултати

Симулацията предостави на участниците разнообразен арсенал от знания и умения, адаптиран към специфичните нужди на служителите. Тя не се фокусира върху „Победители” и „Губещи”, а върху отборната работа с цел оптимизиране на крайния резултат. Големите залози провокираха поведение, което предизвика и изведе състезателния дух на играчите.

Виж други