Програмата е предназначена за търговски директори, мениджъри продажби, мениджъри продажби, продуктови мениджъри, регионални мениджъри и всички, които желаят да усъвършенстват своите бизнес умения. Да постигнат конкурентно преимущество в процеса на откриване на нови бизнес възможности за привличане на нови клиенти и развитие на настоящите клиенти.

 

Това обучение ще ви помогне да:
– получите знания и практически умения за откриване на нови бизнес възможности
– придобиете умения за изграждане на дългосрочни контакти с ключови клиенти;
– усвоите творчески подходи за подготовка, организиране и водене на търговски срещи;
– умения за водене на преговори с трудни клиенти

 

Основни теми на програмата:


key sale skills Arthur Adams Ключови продажбени умения Артър Адамс

key sale skills Arthur Adams Ключови продажбени умения Артър Адамс

Регистрирай се сега!

 
  • Основни ситуации при продажба

    – Основи на продажбения процес
    – Консултативни продажби
    – Консултативни и обикновени продажби
    – Проактивно отношение към продажбите
    – Справяне с възраженията на клиента

  • Принципи на активното продаване

    – Индивидуален подход
    – Психологически прийоми
    – Търпение, постоянство, деликатност
    – Обслужване на сделката/договора
    – Комуникационен процес и ефективни средства за предаване на информация

  • Подход към клиентите в зависимост от тяхната класификация

    – Класификация според финансовия ресурс
    – Класификация според наличен интерес към покупка
    – Принцип на Парето и кризата

  • Работа с клиенти

    – Гледна точка: потребител
    – Гледна точка: клиент
    – Гледна точка: купувач (клиента на нашия клиент)

  • Разкриване на KPIs на Ключовия Клиент

    Видове потребности и разграничаване между рационални и емоционални
    – Нужди, потребности
    – Изисквания
    – Перспективи, страхове
    – Конкурентна обстановка
    – Персонални фактори

  • Методи за установяване на потребностите на клиента

    – Какво трябва да чуе клиента за да ви избере
    – Как да разкажем за предимствата на нашия продукт/услуга
    – Потребности и мотиви за покупка. Как да разберем мотивите и да мотивираме клиента да вземе решение за покупка
    – Как отговаряме на рационалните и на емоционалните потребности на клиента

  • Умения за водене на преговори

    – Стратегия на преговорите
    – Фази на преговорите
    Подготовка
    Размяна на информация
    Преговаряне
    Постигане на съгласие

  • Типове характер на преговарящия и подходи към тях

    – Умения за анализ на типажите
    – Типове: агресивен; подозрителен; необщителен; манипулативен; експерт; анти
    – Подход към всеки тип
    – Техника за настройване според клиента
    – Как можем да окажем влияние върху преговарящия