За нови мениджъри, лидери на екипи и супервайзори.
Мениджъри с малък опит, които искат да получат знания и умения по мениджмънт в контекста на съвременната организация, където отговорностите са свързани с фирмените цели и ценности.
Супервайзъри и наскоро издигнати лидери на екипи, чиито нови отговорности включват ръководене и мотивиране на хора – често доскорошни равностоящи. За целта са им нужни както лидерски умения за работа с хора, така и познания за организационно управление.
За служители с по-дълъг опит, но отскоро ръководители на екип или с нови, разширени отговорности включващи управление на ресурси, процеси и системи в пряко взаимодействие с други отдели и мениджъри от организацията.

 

Този тренинг ще ви помогне да:

– намерите отговор на трудни въпроси, свързани с поемането на новата роля на супервайзор
– разберете ясно какви са задълженията и отговорностите на позицията
– поставяте и успешно да контролирате изпълнението на поставените от вас задачи
– изградите авторитет към себе си у хората, с които работите с личен пример и професионално отношение
– критикувате или хвалите по начин, който се възприема от служителя като ценна помощ
– се справяте с недостига на време и ресурси по оптимален начин
– намерите правилен подход и начин за справяне с конфликтни, гневни или негативни хора в екипа

 

Основни теми на програмата:


Преход служител мениджър Артър Адамс Transition Employee Manager Arthur Adams

Преход служител мениджър Артър Адамс Transition Employee Manager Arthur Adams

 

 

Регистрирай се сега!

  • Въведение

    Предизвикателства пред новия мениджър/супервайзор при прехода от служител към ръководител.
    Израстване отвътре и външно назначение – различна реакция от екипа. Подходи за справяне.
    Съвети към новия мениджър/супервайзор.

  • Изисквания към новата роля и позиция

    Правомощия, задължения и очаквания към супевайзора.
    Трудности и пречки – преодоляване.
    Четири основни функции в ежедневната работа.
    Нива в мениджмънта и съответни отговорности (по Р. Кох).

  • Целеполагане. Поставяне на задачи и разпределение на работа

    Синхронизация между лична цел, организационна цел и цели на отделните служители.
    Критерии при поставяне на задачи. SMART принцип.
    6-стъпков метод за поставяне на задача.
    Избор на подходящия изпълнител за задача.
    Типични грешки при поставянето на задачи – ресурсна обезпеченост, правомощия, взаимозависимост, подход и др.

  • Контрол на изпълнението на работа

    Поставяне на стандарти.
    Измерване на представянето.
    Коригиращи действия.

  • Справяне с недостига на време и ресурси

    Техники за разпределение на времето.
    Техники за работа в критична и натоварена ситуация.
    Делегирането като метод за разтоварване.

  • Справяне с конфликтни ситуации и хора

    Техники за справяне с конфликтни, гневни и оплакващи се хора.
    Справяне с негативни служители.
    Справяне с трудни шефове.