Ефективността на една организация зависи най-вече от качеството на колектива. Добра колективна работа означава позиция на интелигентност и екипност. Ефективните мениджъри трябва да могат да управляват своите екипи така, че да реагират гъвкаво и творчески на предизвикателствата на всяка ситуация. В основата на този процес е разбирането на съвременните мотивационни практики и творческото им прилагане в зависимост от нуждите и зрелостта на екипа.Програмата е подходяща както за мениджъри от средно ниво, така и за всеки ръководител, който желае да повиши мотивацията на екипа си или да усъвършенства своя стил на управление.

 

Това обучение ще ви помогне да:
– Придобиете и усъвършенствате умения за ръководене на екип;
– Изградите ефективен екип;
– Помагате на членовете на екипа да работят координирано и ефективно;
– Постигате целите си чрез лоялност, доверие и мотивация;
– се справяте с проблемите в екипа;

 

Основни теми на програмата:


Motivation and Team Management Arthur Adams Мотивация и Управление на екипи Артър Адамс

Motivation and Team Management Arthur Adams Мотивация и Управление на екипи Артър Адамс

Регистрирай се сега!

 
  • Що е екип?

    – Разлика между група и екип
    – Условия за създаване на функциониращ екип

  • Жизнен цикъл на екипа

    – Формиране, наместване, нормиране, изпълнение
    – Принципи на екипното взаимодействие. Мястото на емоциите в съвместната работа
    – Какви са ролите в екипа.

  • Комуникация в екипа

    – Стилове на комуникация. Защо хората говорят на различен език?
    – Типове характери и как да се справяме с «трудните» хора
    – Има ли такова нещо като «правила» на комуникация?

  • Видове комуникация

    – Канали на комуникацията
    – Вербална и невербална комуникация
    – Необходимост от познаване на комуникационните модели от членовете на екипа

  • Какъв управленски стил е подходящ за ефективно управление на екипа

    – Стил съобразен с нивото на зрелост на служителите в екипа
    – Предимства и недостатъци на различните стилове на управление
    – Как да нагаждаме стила спрямо ситуацията
    – Вземане на решения в екипа: консенсус или тирания?. Ефективност на методите в зависимост от казуса и зрелостта на екипа

  • Причини за недобро справяне на хората в екипа

    – Собствените им очаквания
    – Ниво на компетентност
    – Наличие или липса на контрол
    – Липса на желание
    – Проблеми

  • Основни принципи за въздействие върху членовете на екипа

    – Позитивно насърчаване на поведението
    – Негативно насърчаване
    – Санкциониране

  • Разрешаване на конфликти в екипа

    – Видове конфликти
    – Етапи на конфликта
    – Изпитани и по-малко известни техники за справяне

  • Мотивация

    – Детерминанти на мотивацията
    – Кои са индивидуалните мотиватори за всеки участник?

  • Управление чрез мотивация

    – Ефективни мотивационни теории – кое от тях наистина работи
    – Мотивация на хората от екипа
    – Базирано на нуждите
    – Базирано на характера на човека
    – Системи за заплащане – да си дойдем на мотивацията.
    – Как да накараме хората да се радват, че работят за нас?

  • – С различния от нас
    – С всеки, който определяме като труден характер

  • Ефективна стратегия за управление на конфликти в екипа

    – Стратегия за справяне с конфликти
    – Конфликтогени
    – Добър самоконтрол
    – Вземане на решения
    – Наличие на резервен план