Това обучение е насочено към мениджъри и лидери – настоящи и бъдещи, които желаят да създадат и ръководят ефективни и мотивирани екипи от хора, които харесват това, което правят и как го правят. Екипното взаимодействие се подчинява на много фактори. Предоставя се практически поглед върху работата и управлението на екип през погледа на лидера. Особено внимание е отделено на мотивацията – както собствената, така и на членовете на екипа. И естествено отговор на вечния въпрос: как да мотивираме хората с нематериални стимули?

 

Презентация под формата на беседа с бизнес примери, включително от личната практика на водещия.

Практическа част със задачи, казуси и дискусии в групи.

Ролеви игри по конкретни ситуации и анализ на приложимостта на възможните решения.

Въпроси и отговори. Обратна връзка и конкретни съвети към участниците.

Вижте пълна информация какво включва обучението»

 

Това обучение е насочено към мениджъри и лидери – настоящи и бъдещи, които желаят да създадат и ръководят ефективни и мотивирани екипи от хора, които харесват това, което правят и как го правят. Екипното взаимодействие се подчинява на много фактори. Предоставя се практически поглед върху работата и управлението на екип през погледа на лидера. Особено внимание е отделено на мотивацията – както собствената, така и на членовете на екипа. И естествено отговор на вечния въпрос: как да мотивираме хората с нематериални стимули?

Учебен материал със слайдове от презентацията на водещия

Материали за работа по време на обучението – казуси, упражнения, тестове

Статии и съвети за самостоятелен прочит след обучението

Сертификат за участие

Вижте пълна информация какво включва обучението»

 

Еднодневно отворено обучение:
–  8 учебни часа. Такса: 150 евро без ДДС за участник

Отстъпки при повече участници от една организация в едно обучение.

Вижте пълна информация какво включва обучението»

За вътрешнофирмено обучение (присъствено или онлайн формат) – изпратете запитване:  info@arthuradams.bg

 

Основни теми на програмата:


Регистрирай се сега!

 
  • Що е екип?

    Разлика между група и екип. Има ли нужда винаги от екип.
    Условия за създаване на функциониращ екип.
    Изисквания към екипното взаимодействие.
    Комуникацията в екипа.
    Поддържане на позитивно отношение и мотивация – предпоставка за ефективен екип.

  • Жизнен цикъл на екипа

    Жизнен цикъл на екипа (по Тъкман).
    Практически стъпки по управлението на екип.
    Преодоляване на проблеми при управлението на екип: прекален или слаб контрол, конфликтни личности, неясни взаимовръзки.
    Изграждане и развитие на хората – или как да задържаме и развиваме членовете на екипа.

  • Лидерството като начин за влияние и вдъхновение на хората

    Вродена или придобита способност е лидерството – какво казва теорията. Промени в разбирането за лидер.
    Мениджмънт (транзакционен) или Лидерство (трансформационно).
    Авторитаризъм и авторитет (по Френч и Рейвън).
    Формален и неформален лидер.
    Как да придобием и развием качествата необходими за да бъдем лидери?

  • Лидерство в организацията

    Лидерски стилове обусловени от ситуацията: ситуационно лидерство.
    Връзка между мотивация и компетентност на служителя и необходимостта от конкретен лидерски подход.
    Харизма. Личен пример. Да водиш или да ръководиш?

  • Мотивация

    Самомотивация – наистина ли хората са толкова различни?
    Какво казват теориите за мотивацията на хората? Маслоу, Маклилънд, Херцберг.
    Вътрешна и външна мотивация.
    Връзка между мотивацията и програмата за развитие на служители, делегирането и обратната връзка.

  • Материална и нематериална мотивация

    Темата за парите и кога тя е водеща?
    Личният пример и комуникацията в екипа – предизвикателство пред мениджъра-лидер.
    Как може да се създаде екип, който е мотивиран?
    Възможности на лидера да мотивира екипа си.
    Списък от мотивационни инструменти, които са по силите и джоба на всеки лидер.

  • Справяне с конфликти в екипа

    Конфликти в екипа. Причини и поводи.
    Медиация и управление на конфликт между членове на екипа.
    Подход към конфликтни, негативни и оплакващи се служители.
    Справяне с междуекипен конфликт. Кога да бъде въвлечен по-висшия мениджмънт?
    Превенция на конфликти. Създаване на позитивна атмосфера.


 
  • “Хареса ми комуникацията с хората. Научих много нови и интересни неща, които ще намерят приложение в ежедневието ми. Като цяло курсът беше много полезен за мен.” –Оперативен контрол - ING Bank, "Асертивност и самоувереност"

  • “Хареса ми, че е представено разчупено, кара те да се замислиш върху себе си и да промениш начина, по който се държа в обществото.” –Специалист - ING Bank, "Асертивност и самоувереност"

  • “Хареса ми възможността да научим нови техники за продажби, да споделим опит, да открием пропуски в нашите знания, да подредим знанията, които имаме.” –Директор - Борика-Банксервиз АД, "Умения за продажби на високотехнологични продукти"

  • “Изключително съм впечатлена от игрите и упражненията. Самият факт, че всички се включихме във всичко с очевиден интерес, говори достатъчно. Най-вече играта за комуникация.” –Унибет

  • “Възможността всички да участват в упражненията, обсъжданите теми и възможността да се обмени опит и гледни точки с колеги.” – х-л Интернационал

  • “Обучението беше забавно и много добре поднесено. Липсваше сухотата на подобни мероприятия. Сякаш сам достигаш до извода, а не някой друг да ти го налага.” –Елдорадо корпорейшън

  • “Интерактивността и възможността за поглеждане в частния случай. Определено беше полезно и полага много добри основи.” –Унибет

  • “Много харесах начина, по който ни беше представена информацията от водещите. Казусите и задачите бяха актуални и съвсем точни.” – Група Елит АД