Програмата е адаптирана за търговски директори, мениджъри продажби, продуктови мениджъри, зонални мениджъри и асистенти по маркетинг, които желаят да усъвършенстват своите бизнес умения и да постигнат конкурентно преимущество и впечатляващи маркетингови кампании.

 

Това обучение ще ви помогне да:
– Получите основни знания за ефективните маркетингови комуникации;
– Ще можете да дефинирате разликата между бранд маркетинга и търговския маркетинг
– Усвоите творчески подходи за подготовка, организиране и следене на промоции.

 

Основни теми на програмата:


Effective Marketing Communications Arthur Adams Ефективни Маркетингови Комуникации Артър Адамс

Effective Marketing Communications Arthur Adams Ефективни Маркетингови Комуникации Артър Адамс

  • Процес на достигане до пазара

    Идентифициране на нашите пазарни възможности.
    Пазарни проучвания. Определяне на обхвата на пазара.

  • Потребителско поведение

    Процес на вземане на решение за покупка.
    Демографски, психологични и социални фактори

  • Конкурентно предимство

    Дефиниране на конкурентно предимство. Създаване на «Уникално търговско предложение» (Unique Selling Proposition)
    Определяне на пазарната възможност
    Маркетингов микс
    4-те P на маркетинговия микс: продукт, цена, дистрибуция, комуникация.
    Още елементи на маркетинговия микс.

  • Продуктова стратегия

    Характеристики. Раззнообразие/продължаване на линията. Търговска марка и опаковка. Жизнен цикъл на продукта. Дизайн и развитие. Брандинг. Опаковки. Поддръжка

  • Ценова стратегия

    Фактори: разходи и себестойност, потребителско търсене, конкурентните цени.
    Избор на стратегия за ценообразуването. Ценови цели. Ценови намаления.

  • Комуникационна стратегия

    Комуникационен микс (Promotional mix):
    Лични продажби.
    Реклама.
    Промоции.
    Публичност (PR).
    Спонсорство

  • Новите тенденции в маркетинга

    ATL и BTL.
    Brand Marketing и Trade Marketing.
    Мърчандайзинг. POS/POP материали
    Интегрирани маркетингови комуникации

  • Промоции

    Видове промоции: потребителски, търговски, за стимулиране на продажбения канал.
    Цели на промоциите.
    Принципи на създаване на промоции.
    Взаимодействие с останалите елементи на интегрираните маркетингови комуникации.
    Отчитане на ефективността на промоциите.